Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Marlow?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten gutt om et par uker.

Mannen min og jeg har diskutert navn i det uendelige. Her om dagen hørte vi om en stor gutt som heter Marlow, og det falt mannen min helt for.

Er litt usikker, men synes samtidig at det er ganske fint.

 

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Marlow et etternavn? Har aldri hørt det som fornavn før, og synes det virker rart.

Skrevet

Ikke dumt å velge noe helt eget? Høres helt greit ut, det finnes mange rare navn men dette klarer jeg ikke se er rart, bare anderledes.

Hun mgpjr vinneren Sval, det er et rarere navn og hun elsker navnet sitt.

Skrevet

Kjenner en mann som heter det og syns egentlig det er litt fint :)

Skrevet

ehm... synes ikke det var noe fint. men det er kanskje siden eg aldri har hørt om det før.

Skrevet

Synes egentlig det var ganske fint jeg. Men hvordan tenker dere uttale det? Maa'lov eller Marrrlov.

 

Kan jo fort bli litt sånn som navnet Maren. Ma'arn ville vi sagt her jeg kommer fra, mens andre sier det jo sånn som det skriver, MaRen.

Skrevet

Jeg oppfatter det som et etternavn. Og dermed ikke fint som fornavn.

Skrevet

Fint i engelsktalende land, mindre fint i Norge. Kommer til å bli problemer med uttalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...