Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Heldigvis var ikke jeg den eneste som syntes dette var sinnssykt. Vi fikk idag skriv fra styrer via SU hvor det står: "Istedet for småretter til koldtbord bes hver enkelt familie ta med seg det de selv skal spise. Gjerne salat da vi har fokus på sunt matvett. Grunnen til at det ikke blir koldtbord/tapas er fordi mange foreldre har satt seg til motverge over dette. SU kommer fortsatt til å holde tapas." Spesielt. Men jeg har alliert meg med en del andre mødre for å få tilbake smørelunch.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Fantastisk! Stå på for smørelunchen. Her betaler vi 250,- i mnd. Da får unga alle måltider der. Havregrøt, brød, pålegg, frokostblanding, fersk/tørket frukt, melk og yoghurt til frokost. Brød, rundstykker, pålegg, grønnsaker, frukt og melk til lunsj. Knekkebrød, pålegg og frukt i halv tre-tida. Genialt. Men kan dere ikke få bytta ut SU? Gjør opprør! Uansett, -lykke til på møter, og all sympati til deg..
Gjest sug lut Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Meget spesielt. SU får kanskje tenke på om de har andre steder i livet sitt de med fordel kunne sette inn kreftene og skape seg noe meningsfylt.
lilja70 Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Til sånne anledninger skulle man hatt en liker-knapp!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Jeg har alvorlig våte drømmer om å gjøre mytteri mot SU. Det er heldigvis ledige plasser, og på tross mine tre barn vurderer jeg å melde frivillig. Jeg må få en slags motvekt til alle psykopatene som sitter der
Gjest amandine Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Evt kan jeg sende deg mine suverene tapasoppskrifter;-) Skal tro hva de har av problemer på hjemmebane som må øse så mye galskap på uskyldige bhgforeldre? Driftige folk, kan de ikke heller arrangere dugnad? Er sikker på at de kan utrette mye med hammer og sag!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Salat = sunt matvett? Haha! Skulle likt å vært flue på veggen hos de gærningene der!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Helvete faen, jeg ligger sjuk med influensa. Og idag er jo D-DAGEN!! Åååååå... Jeg liker ikke tapas så godt. Jeg er mer for sushi. Tenkte egentlig å ta med det. Være den soccermomen som hele SU er. Su er egentlig lite driftige skjønner du. På dugnaden står de bare og serverer kake og slår inn et par spikere. Eller ser på papirer.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Hehe, ja, de er sinnssyke. Gjerne salat, som om vi voksne trenger tips til hva vi vil spise til middag.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Hmm, jeg som lurte på hvilke saker vi skal diskutere på neste SU i vår bhg. Dette er jo gull. Vi kan arrangere matvettkurs for voksne. Kanskje burde vi arrangere trimkvelder i samme slengen, og sende ut skriv der vi påpeker at enkelte foreldre ser ut til å være litt slappe i fisken.
bIomstre Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 Foreslå å gjøre om p-plassene til kjøkkenhage og bestem at alle foreldrene må gå eller sykle for å levere/hente ;-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Det var en kjempeidé. De fleste bor i nærmiljøet og det vil jo være en flott måte for mange å få tilbringe litt ekstra tid med barna om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå