Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe dunposen til Kid.. Men så var det noen her inne som tipset meg om Barnas Hus og der ser jeg at de har Odewälder mini til 699 nå. Jeg skal kun bruke dunposen til bilstolen, har lammeskinnspose til vogna. Noen som har noen kommentarer? Det vil være 600 kr i forskjell i prisen på å handle på Kid kontra Barnas hus. Er det verd det? Jeg skal ha 2 stk lammeskinn ( a pris 399 uansett hvor jeg kjøper det) 1 stk dunpose (Kid 499, Barnas Hus 699) - Men Kid har nå 2 for 3 så da får jeg det ene lammeskinnet gratis...
Baby-julegave? Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Heihei:) Nå vet ikke jeg hvilken bilstol du har, men hvis du har maxi cosi eller en i ca samme størrelse vil jeg ikke annbafale den fra kid. Den er ca 20 cm for lang, slik at fotenden hele tiden henger utenfor og i bakken. Når babyen er liten er det jo bare å brette den pent innunder igjen, men når barnet blir større og sparker/beveger seg i stolen detter den bare ut. Jeg kjøpte den nemlig til akkurat samme bruken;) Men jeg endte opp med å bruke den dunposen i vognbaggen på høst/vår og ikke som vinterpose da den ikke er så varm som andre dunposer. Den er på en måte ikke så kompakt. Så gikk jeg til innkjøp av en Odenwalder mini og den er perfekt i bilstolen og på alle måter egentlig! Vil på det sterkeste annbefale deg den;) Missforstå meg rett da, den fra Kid er også er god pose, og vi har brukt den masse (mer enn voksi-posen), men den egner seg dårlig i bilstol og på ordentlig kalde vinterdager:) Hilen eier av begge deler;)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Tusen takk, da var den saken klar. Har nettopp maxi cosi bilstol ;-) Da blir det odewälder mini på meg.. Håper jeg får tid til å kjøpe på tilbud i dag, og at de har flere inne...
ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Jeg har også maxi cosi og du må ikke finne på og kjøpe den på kid Den er for lang som hun over sier, men i tillegg så er den så tynn og "dvassen" eller hva jeg skal si. Den fra barnas hus betalte jeg 599 for i forrige uke, og er helt perfekt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå