Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Skal man kun sende kopier av skjemaene og beholde originalen selv?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Kommer litt an på hvilke papirer det er snakk om
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Det er snakk om utsettelse av fedrekvote.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Send original for de må ha original underskrift,men da en kopi til dere selv og merk av dato når dere sendte den Hilsen hun over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå