Gå til innhold

når begynder dere med mammaklær..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 29 uker, men er så usikekr på disse mammaklærne..

sist kjøpte jeg bare en bukse og brukte den de siste 4-5ukene i tillegg til joggebukser hjemme og noen tights.. men hadde da ikke antydning til mage før jeg var 32 uker på vei..

har nå altså 11 uker i gjen, og kan fint bruke mine vanlige bukser får lukket knappen uten ubehag, og vet jeg brukte strikk i knappen for å bruke den noen uker ekstra sist.. skal føde ca samme tid på året som sist og lurer på om jeg bør kjøpe inn flere bukser, eller om det er bortkastet for nen uker..

har ikke planer om flere barn, så det er ikke stor sansynlighet for å bruke de oppigjen senere heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har droppet mammaklær denne gangen..Jeg bruker fortsatt vanlige klær..og så lenge jeg kan det synes jeg det er bortkastet å handle mammaklær...sånn bortsett fra noen tights og kosebukser;)

Skrevet

Her er man tydeligvis forskjellige...

Begynte med mammabukser i uke 19 første gang, uke 8 andre gang, uke 10 tredje gang og ca uke 12 fjerde gang. Orker ikke at noe strammer over magen... Dessuten synes jeg det er stiligere enn oversize vanlige klær som jeg gikk en del med første gang.

Nå skal det sies at jeg er meget slank til vanlig, og liker kroppsnært tøy, så det er leeenge siden jeg har kunnet passe i vanlige bukser uansett. Gått opp ca 8-14 kg i svangerskapene.

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt. Blir jo bare hva man foretrekker selv. Jeg har brukt mammabukser siden uke 18-19, og det gjorde jeg forrige gang også. Jeg er relativt liten og nett til vanlig, og har ikke sjangs til å få på mine vanlige bukser. Har gått opp 14 kg til nå (uke 33). Jeg takler heller ikke at det strammer noe som helst over magen, har nok kynnere som det er :-/

Skrevet

Vent og se, om behovet melder seg så tar du heller turen da :)

Skrevet

Har du ikke behovet for det så er det jo ikke noen vits i å kjøpe.

Selv synes jeg alt klemte på magen allerede i uke 11, så jeg har ikke kunnet bruke mine egne klær etter det.

Dersom du ikke vil bruke så mye penger på det, så anbefaler jeg virkelig de sorte tightsene fra h&m, koster 99kr og er helt fantastisk deilige, går helt over magen.

Se bilde her:

http://etlivblirtil.blogg.no/1314950906_29_dager_igjen__fra_l.html

Bilde nummer 3 viser tightsen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...