Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Og jeg skal ikke klage, det var godt å bli ferdig! Men, gutten er jo så liiiten og amminga tar litt tid ser jeg. Sisste dag på sykehuset i morgen forhåpentligvis:-). Sitter å lurer på hvordan å takle det med storesøster som er så oppmerksomhetssyk, hehe.. Ting kommer til å ta tid, men det er jo noe vi har masse av uansett. Noen fler som fikk små babyer og som hadde litt start problemer med amming? Han sover jo så mye, og når han først bestemmer seg for å sove, så er det nesten ingenting i verden som får han til å våkne så mye at han tar puppen:-P håper det går seg til. Godt var det å bli ferdig ivertfall! :-D blir koselig å henge her med dere nå i 1 år:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Grattis så mye og velkommen inn hit:) Jeg fikk førstejenta 2 uker før termin, og hun var også ganske liten, trøtt og ikke særlig sugevillig.. Derfor gikk ammingen ganske trått, og vi måtte tilslutt begynne med skjold for å få henne til å ta puppen.. Håper dere slipper det, og at ting går seg til etterhvert!
Skoobidoo Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Velkommen! Og gratulerer! Hvor stor er gutten din da? Min gutt kom også to uker før termin, men var 3500 g. Han tok brystet med en gang, så har dessverre ikke noe tips der.. Jeg synes også det var helt nydelig at han kom litt før tiden, likte ikke å være gravid så inmari godt.
81-Mamma<3<3 Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg hadde det slik med nr 1. Var bare født en uke før termin hun da, men 3100g. Av og til måtte vi faktisk bade henne for å få henne våken nok til å drikke... Men det gikk seg til i løpet av et par uker altså. Så bare hold ut P.s jeg tittet bare innom på "besøk" her.. 12 dager igjen til termin, så kommer over snart håper jeg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 gratulerer og velkommen inn hit!)) min førstefødte kom 3 uker før termin og var 2380 gr og 47 cm..,,emn ammingen gikk bra... lillebror som er 10 og en halv mnd kom to dager OVER termin og var bare 2810 gram og like lang som storebror..men frisk som en fisk altså men der var ammingen ikke fullt så enkelt da jeg hadde alt for mye melk om det går an å si,så den lille magen hans orket ikke drikke til han nådde den siste fete melken som kommer til slutt....så vekten gikk sent oppover og jeg pumpet for hvert måltid for å få ut den fete melken for så å gi han den på flaske først ved neste måltid og deretter amme ham resten og sånn gikk rund dansen ...det var stress må innrømme det....men savner å amme....var så kos<3
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Gratulerer så masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå