Gå til innhold

Herregud, er det mulig... jeg skal bli STORESØSTER!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg er 36 år. MIn far er 60 og har funnet kjærligheten som han kaller det. Hun er ti år yngre enn meg, og altså gravid.

 

Jeg klarer faktisk ikke være glad for dette, synes bare det er skrekkelig trist. En ting er han, gamle griser har eksistert i alle tider, men hun da - hva tenker ei jente på 27 når hun får barn med en mann på 60????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du blir litt sjokka, men det kan jo bli koselig når du har fordøyt nyheten. :-) Er også gift med en mann som er ganske mange år eldre enn meg, ikke 34 år eldre som faren din og hans kjæreste, men det er nok mer enn normalen. :-) Vi har det helt fint sammen sjøl om aldersforskjellen er der og vi trives sånn som det er. :-)

 

Prøv å bli vant til tanken og gled deg på deres vegne, sjøl om jeg ikke har problemer med å skjønne at det kan være litt ubehagelig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, et skrekksenario!!

Men det kunne da ikke komme som et sjokk? Og du kjenner vel litt til denne unge nepa, er hun ved sine fulle fem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri ok når det blir så til de grader surr i generasjonene.

 

Regner med at du klarer å ta vel imot din lillebror/søster selv om du ikke akkurat behøver å elske din fars beslutning og hans nye.

 

Et lite tips - hør sangen "jeg er min egen bestefar" av øystein sunde. Er jo ikke akkurat samme, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss*

 

Men barnet er jo uskyldig, du får sette inn energien på å ikke la de vonde følelsene gå ut over det nye familiemedlemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud HI, get over your self!

 

Vær glad din far har funnet kjærligheten og kos deg med en lillebror eller lillesøster. Bare koselig det vel. Eller er det arven din du er redd for?

 

Og hvorfor må den nye kjæresten være en nepe fordi hun har funnet seg en eldre mann?? Kjære vene, der "kvinner" er så jævla fordomsfulle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp ut at Charlie Chaplin fikk en sønn i 1962... ganske overraskende siden Chaplin ble født på 1800-tallet og giftet seg første gang i 1918.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg håper jeg kommer til å sette mine stesønner i akkurat samme posisjon.

 

hvorfor skal DU, HI, bestemme om denne kvinnen skal få barn eller ikke? Jævla arrogant er det.

 

Om hun og din far elsker hverandre og vil ha barn sammen, så er det ikke din sak. Lev med det, eller ta avstand. Ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"neimenn, ole, har du bestefar med på foreldremøte? :)" hihi, nei nå var je litt slem.. skjønner at det ikke er noe artig.. har en kompis som akkurat har fådd samme beskjeden ifra sin egen far på 55, som skal ha baby med ei på 22.. han syns heller ikke det er noe stas..

men det er vel ikke noe man kan gjøre med det..

 

ser for meg at familiemiddagene kan bli litt kjipe, når "stemor" er yngere enn deg.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet!! Snakk om barnerov......EKKELT!!

VEDDER på at det er ei litta snuppe fra Thailand, Filipinene eller lignende....!! Kjøpt og betalt!

 

ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår Hi godt !

Ikke bare tror man at man har fått de søsknene man "får tildelt" i Hi`s alder, men å få barn i så høy alder som faren her gjør, tror jeg ikke gangner barnet- med mindre han er langt over snittet sprek fysisk/psykisk.

 

Har selv et søsken som er 12 år yngre enn meg, som min far fikk med sin nye kone i "godt voksen alder" og det har ikke akkurat gått på skinner.

De sliter med å følge opp barnet (som i og for seg er en ung voksen nå) pga deres hanglende helse og fordi de ikke klarer å henge med på hva som skjer rundt barnet.

Verden står ikke stille og det som funket i oppdragelsen av vi to som kom først, skal vise seg å ikke funke i det hele tatt på den siste.

 

Nå skulle min far og kone kost seg på sine "eldre" dager, men i stedet bekymerer de livet av seg over dette barnet som nærmest har styrt familien fra barnsben av!

 

Nå ser jeg jo at moren til dette barnet det er snakk om her ikke er spesielt gammel, men det vil da fort si at det er henne det meste kan komme til å falle på..

Jeg anser meg selv for å være relativt åpensinnet, men med en så stor aldersforskjell som det er her og ny runde med barn... ja da får man bare krysse fingrene og håpe det beste for den nye verdensborgeren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt litt ekklet ut om pappa fant seg ei dame som var på min alder eller yngre altså. Jeg kan ikke forstå at enkelte gjør det, vil ikke det minne for mye om barnet sitt liksom??? Når han har seg med noen som i hans øyne burde vært "et barn", fordi han har barn som er mye eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...