Gå til innhold

Er du og mannen din enig om antall barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

VI har en, blitt enige om en til. Da mener han det holder og vil sterilisere seg. Jeg tenker at det kunne vært hyggelig med tre, men da må jeg nok finne meg en ny mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en, og prøver på nummer to. Kommer nok aldri til å bruke prevensjon igjen, så vi tar det som det kommer! :) Vi mener at man ikke skal planlegge barn, men se på det som gaver man er utrolig heldige å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott tankegang, 23:15!!

 

Skulle ønske min mann hadde samme holdningen,.men jeg bør jo uansett være meget veldig glad, som har fått hele 5 friske gaver så langt, samt at vi nå prøver på nummer 6 :-) Lykke til med en forhåpentligvis stor barneflokk dere også :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har to og jeg har en fra før og nå kommer nr 4 :) Litt uenig om det skal komme en nr 5. Det blir ganske stor aldersforskjell mellom yngste som er 8 og den som kommer så jeg tenker at en til skader ikke. Vi har jo allerede vokst ut av bilen liksom :) Han er ikke så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble enig om 2, så ombestemte mannen seg etter å ha opplevd hvor krevende nr 1 er, også ombestemte han seg når han hadde glemt hvor krevende nr 1 var, og vi venter nå nr 2, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen sier jeg kan få så mange jeg vil, når jeg vil :) Har funnet ut at 5 stk høres bra ut, og han er selvfølgelig helt enig ;) Så da mangler vi 2 stk før flokken er komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har sagt flere ganger til meg at jeg kan få så mange jeg vil, få til jeg spyr av unger ;)

 

Men nå skal han sterilisere seg mot min vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har to, å nå er det stopp.. med svert tunge og kompliserte fødsler.. vil ingen av oss ha flere, vi har fått to friske og fine gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter nr 2 og minn mann sier at det blir den siste:(. Jeg vil gjerne ha 3 og visst vi har råd kanskje en nr 4!!!. Kommer fra en stor familie og syns det har vært kjempe gøyt i min oppvekst med mange søsken (5 søsken). Men min mann der er de bare 2 og han syns det er mere nok. Jeg håper virkelig at jeg klarer å overtale han til en 3 mann om noen år, vi er jo fortsatt ung og visst han elsker meg så gir han meg det hehe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei.

 

Jeg har alltid ønsket meg flere barn. 3-4 stk.

Nå har vi en datter på 5år. Han er egentlig fornøyd, men har gått med på en til. Jeg ville egentlig også ha de litt tettere, men det har ikke passet. jeg har vært uten jobb, og han har vært sykemeldt.

Nei, det passer jo egentlig aldri å få barn, men for oss, eller mest for han, har det vært veldig dårlig tidspunkt.

Nå er imidlertid spiralen tatt ut, så da er det bare til å vente :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er enige om å ikke få noen barn sammen. Vi har begge to på hver vår kant og syns det holder. Bare ungene som syns vi er teite som ikke får oss en baby, de har sååååå lyst på en baby i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt at jeg skulle ha minst 3 barn. Vi venter nr. 2 nå, og er enige om at vi ønsker oss 3. Så får vi se etter tredjemann, om det evt kommer en nr. 4 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra før og nå venter vi hans første og vårt første sammen. Han vil ha hvertfall en til etter det og det har jeg lovet han, men innerst inne hadde det nok holdt med den ene til for meg. Da hadde jeg hatt to og det synes jeg er nok. men jeg forstår jo at han vil ha to egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2. Jeg vil kanskje ha en til, men mannen er ikke veldig positiv til det nå. Vi har aldri snakket om og blitt enig om et visst antall, men han har visst i de 11 årene vi har vært sammen at jeg ser for meg 3 barn. Vi får se hva det blir til, jeg vil ikke trumfe igjennom at vi skal ha en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket 2-3, mannen 2, men han var vel egentlig fornøyd med 1, etterhvert som vi innså det skulle ta tid før spire nr to satt. Når nr 2 endelig satt, og ble født, fant mannen ut at det var smart å være utro med et par uker gammel baby i hus (forhold, ikke ONS). Så det blir 2 barn på meg, om ting ikke går seg til med mannen, kan jeg gjerne finne ny mann, men blir uansett ikke flere barn, vil ikke ha mine, dine... Mannen i huset angrer seg bittert, og trygler om barn nummer 3 (ønsker seg sårt en jente), men han sier at han vel ikke fortjener flere barn. Riktig, sier jeg, snipp snipp . :) Så enige, he he, jeg vet ikke jeg, men 2 blir det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 2 nå og jeg tror virkelig det holder for oss. Vi er veldig unge, i begynnelsen av 20 årene så det kan jo hende vi endrer mening etterhvert. Så langt har vi vært enige om begge graviditetene og planlagt de godt sammen. Nå drømmer vi om å gi bud på et hus med 3 soverom. Perfekt for oss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...