Gå til innhold

drittlei denne smerten.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykemeldt pga bekkenløsning og hele helga har jeg hatt konstant vondt i høyre sida av ryggen og nedover i rumpeballen. Finner ingen stilling å hverken stå, sitte eller ligge behagelig. Og med tanke på at det fortsatt er nesten 3mnd til termin så gleder jeg meg helt villt til dette blir enda værre i lang tid framover

 

AAAAAAHHHHHHH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenbelte. Varmtvannsbasseng. Sklilaken og ekstra dyne. Manuellterapeut. Masse symp.

Skrevet

Jeg har bekkenbelte og går til fysioterapi med trening i basseng to dager i uka og hadde det ikke vært for treningen så hadde jeg ikke klart å gå i det hele tatt. Jeg skal ihvertfall ikke ha flere barn etter denne. Det mener jeg iallefall nå.

 

HI

Skrevet

Det er jo ikke noe greit mens det står på, men alt som går over er greit nok.

 

Hilsen en som har kroniske smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...