Gå til innhold

Vet ''omverden'' at DU er her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg legger ikke skjul på at jeg er her og tipser faktisk gravide venner. Har flere ganger opplevd å gjenkjenne folk her inne. Et par stykker har nektet for å ha vært her, og ei ble faktisk sur. Ei svarer meg ikke på om hun er her eller ikke, men jeg vet hun er det. (Hei! hehe) Forstår ikke hva problemet er, egentlig. Er de redd for at noen skal tro de er de anonyme som skriver de mest forferdelige og flaue ting her inne, eller er det liksom bare flaut å være på forumet generelt? Jeg er her fra tid til annen, ofte fordi jeg trenger informasjon på 0-1års forumet, og andre ganger for å lese sprøe historier her på anonymen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen vet det og bare himler med øynene av hele greia. Han om det. Andre vet ikke, men det er liksom ikke noe man snakker om heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe jeg informerer alle jeg kjenner om, men ja, flere av mine venninner vet at jeg er her- og jeg vet at de er her. So what?

Det er da bare lett underholdning, og jeg står for det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke noe jeg skryter av, men holder det ikke hemmelig heller. Dersom det er naturlig forteller jeg det. Jeg og en venninne ler stadig av dumme innlegg her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere syns det er så skamfullt å være hær inne, hvorfor i alle dager er dere hær da??

ja, gubben vet at jeg bruker å kjikke inn hær, jeg bruker til og med å lese opp teite innlegg til han, samme med jeg og en veninne, flirer stadivekk over ting.. arti det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Visste ikke at nettforum var tabu? Har fått mange gode tips her "inne", pluss at det har hjulpet å lese om andres erfaringer:) Ble anbefalt denne siden av en venninne da jeg gikk gravid. Hvorfor er det flaut? Opplys meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...