Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Logget meg inn nå, og ser at halvparten av innleggene har intetsigende overskrifter som ikke gir så mye som et hint av hva innlegget handler om. Jeg mener ikke at man skal gi alle opplysninger i overskriftsfeltet, men hovedtemaet er et minimum, synes jeg. Jeg gidder ikke åpne disse innleggene med mindre jeg kjeder meg kraftig, er et stykke derfra ennå. Ikke et kjempeproblem for meg å lese noe annet, men det kunne jo hende jeg (og andre med lite tålmodighet med slike overskrifter) har noe å bidra med på temaet. Og når man skriver inn her, er det jo stort sett for å få vite hva andre tenker om temaet...
Hufsla Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 hjelp! Trenger svar fort! Overreagerer deg? Hva skal jeg gjøre? Hva mener dere? Se hit! Om jeg kjeder meg kikker jeg innom, men jeg blir somregel irritert. Hva er greia når du trenger hjelp fort, men ikke gir noe hint om hva før man er inne på innlegget? Er det noen som synes de innleggene med dårlig overskrift frister mest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå