Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 http://www.side2.no/underholdning/article3232574.ece Hadde hun bare ikke vært så søt, så hadde hun nok vært med videre...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Syns Kari er veldig søt, og hun er veldig suksessfull i kraft av egen person og ikke fordi hun har vært kjæreste med en som er kjendis, og hun er med videre så den teorien din holder ikke helt vann
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Rakel er penest!!!!! Derfor røk hun.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jg tror hun røyk fordi seerne ikke ville ha en ikke kjendis med i ett kjendisprogram Hva er hun liksom kjent for? Xen til Northug ja, for hun har ikke klart å gjøre seg kjent med sin egen idrett eller nm pokal hvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Hun har liksom fått gratis kjendis status! Det er fy fy!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 De fleste stemte vel på den de ville skulle gå videre
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Seriøst?? Hvorfor er det jantelov at hun ikke gikk videre? Fortjener hun det noe mer enn andre?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Hun er ikke mye pen. Og nei, jeg er ikke sjalu. Har ingen ting med janteloven å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå