Gå til innhold

Hvordan ser du ut?Og hvor mange barn har du?Hele fine deg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank, smal midje, store pupper, litt hofter, flat mage(endelig), blå øyne, langt lyst hår(nesten ned til rumpa) og egentlig fornøyd :)

Jeg har 1 barn på 1 år :)

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt bygd, grønne øyne, rødbrunt hår halvlangt m/krøller og er nja, greit fornøyd. Skulle gjerne vært litt lengre og litt tynnere.

Har 1 barn på 1 år

Skrevet

Jeg har relativt slank benbygning, langt brunt hår, grønne øyne, store nok pupper ( C cup), grei nok ræv og et helt okei ansikt. Hehe.

Er 22 år med et barn som snart fyller 3..

Skrevet

Jeg er 156 høy og veier 55 kg. Med klær ser jeg lita og nett ut, uten klær kan man se at kroppen, spesielt magen, har fått kjørt seg etter 4 svangerskap.(Barna er fra 9mnd til 11 år). Puppene trenger en Balconette-bh, da ser jeg ordentlig brystfager ut. Uten BH henger de nedpå navlen.. hihi.. Har timeglassfasong, tynn i livet og store pupper. Har akkurat gått ned 14 kg, og til min store fortvilelse forsvant rumpa sammen med fettet. Er gyllenbrun i huden da jeg er adoptert fra Asia, langt brunsvart hår, og nesten svarte øyne.

Ikke helt fornøyd ennå, men det kommer seg. Er 32 år, men blir tatt for å være 25. Men alderen begynner å innhente meg nå, merker jeg. Og det er kjiipt :(

Skrevet

Brunt, langt hår, brune/grønne øyne, store bryster som dessverre henger litt, men med push-up går det bra! Forholdsvis flat mage, men med løsskinn (fødte for 5 måneder siden), ellers slank (men ikke trivselsvekt), normal midje, hofter, bra bak. Er generelt fornøyd, kunne selvsagt vært slankere og det er noe jeg jobber med nå, og så skulle jeg gjerne redusert brystene samt få strammet de opp og så liker jeg ikke strekkmerkene mine, men det er jo en del av forandringene kroppen gjennomgår etter 4 graviditeter og 3 fødsler.

Barna mine er forresten 5 år, 2 (snart 3) år og 5 måneder :)

Skrevet

Er slank, 1.60 høy, ikke så store pupper (:P), sprettrompe (yey), flat mage (med litt strekkmerker), langt mørkt hår, grønn-brune øyne. Er stort sett fornøyd :)

Har to barn :)

Skrevet

høy, slank, veltrent, flatbrystet, litt hofter, fin midje, ingen strekkmerker. FORNØYD

fire barn alle mellom 12 og 2 år.

Skrevet

er 167cm, brunt halv langt bølgete hår, grønne øyne, nokså greit ansikt, MEGA spreng gravid, oppdaget mitt første strekkmerke i går(3cm men det er der), pupper som har vokst seg ut av denne verden(gått i fra en c-cup til en e-cup til mannen store fryd:), for øyeblikket noen kg for mye men det syns ikke så lenge du ser meg forfra eller bakfra, litt brei over ræva men ikke unormalt brei, hmmm kommer liksom ikke på noe mer:):)

har en på 4 år og har termin om 3 uker..

Skrevet

Hvor vil du med dette egentlig?? Slike tråder forstår jeg ikke.. hehe..

Skal sies at jeg ikke er så fornøyd med åssen jeg ser ut.. småfeit og strekkmerker overalt etter svangerskap..men d har lite å gjøre med at jeg stusser over dette innlegget..

Hadde kanskje forstått d om du hadde en eller annen kroppsgreie du ikke var fornøyd med..men når du legger ut at du er veldig fornøyd med deg selv..og beskriver deg selv slik som mange jenter gjerne ønsker å se ut.. smal midje..store pupper osv.. Da begynner jeg å lure på om det rett og slett er et skryteinnlegg.. ?

Men men ..Siden du spør så.. her er meg..

154 cm... 90 kg.. blå øyne.. langt mørkt hår...strekkmerker her og der.., og flere nå som jeg er gravid igjen.. bollemus (du sa hele fine meg) og små søte føtter...

Ja og så må det nevnes at jeg er veldig fornøyd med munnen min da.. skikkelig damelepper..så jeg kan kysse og kysse på kjæresten min..

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har verdens nydeligste datter..og snart en nydelig sønn..som gjør alle strekkmerkene verdt det! anonym 18.54

Skrevet

175 cm høy,110 kg. Glimt i øyet,smiler nesten alltid. Store bryster. Mørkt Halv langt hår. Blir ofte kalt sexy når man prater om kropp og utstråling.

Har 2 flotte barn

Skrevet

jeg er 35år, 2 barn 0 og13år

jeg er 1.62cm 51kg store pupper langt lyst hår. ellers så har jeg guttefasong ;)

Jeg har alltid blitt tatt for å være mye yngre, og d er jo greit nå ;)

Husker jeg ble spurt om bevis da jeg skulle kjøpe røyk, og da var jeg 30år ;)

Skrevet

Jeg ser ut som en flodehest for øyeblikket, gravid i uke 37 og har et barn på litt over 1 år. Langt mørkt hår til skuldrene og brun/grønne øyne da :)

Bortsett fra magen, rumpa, låra og puppene er jeg fornøyd he he ;)

Skrevet

1.54 høy og 46 kg. Liten og nett med andre ord ;)

Lyst hår til skuldrene, passelige bryst. (c-cup) flat mage.

Store blå øyne... ( kommentarer jeg får høre ofte er, du e så liten og søt og du er søtere enn et sukkertøy :P)

Skulle ønske jeg kanskje så litt mer sexy ut og ikke så søt og uskyldig ut :P

Er forresten 27 år og har to barn.. Ei på 6 og en på 2 ;)

Skrevet

160 cm - 80 kg (på vei ned) for mye rompe,lår og mage- fornøyd med D-cupen.

Langt rødbrunt hår og brune øyne,lys hud - får ofte komplimenter for øynene :)

Er egentlig ganske fornøyd,men blir godt å miste noen flere kilo.

En hærlig 3 åring,som ga meg kun ett strekkmerke ;)

Skrevet

Jeg er høy og slank med store pupper og fin rumpe. Fødte for 2 uker siden og det synes ikke i det hele tatt. Veldig fornøyd med kroppen min.

Ellers har jeg langt mellomblondt hår og ser ganske naturlig ut.

Har to barn på 2 uker og 2 år.

Skrevet

Jeg er en feit trebarnsmor med 88 kilo fordelt på 170 cm. Puppene henger, magen henger, men bollekinna strutter fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...