Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er straks uke 35 og har slitt med kynnere og maserier. Jordmor tok en prøve av meg siden jeg har hatt mye slim også så hun tok prøve fra underlivet. Hun sa det kunne være infeksjon som gjorde at jeg fikk litt smårier og jeg hadde litt mer aktivitet i livmora enn jeg skulle ha.

 

Noen som har opplevd det samme som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda et innlegg jeg ikke hadde giddet å lest hvis det stod hva det gjaldt i overskrifta...........

Skrevet

Ingen som ba deg svare om du ikke hadde interesse av å lese det og det er et innlegg ang. graviditet på et gravidforum så derfor spør jeg uten å utdype overskriften :)

Skrevet

Hæ?????? Blir helt overgitt!!!!! Åååååååå så spennende du gjør det når du er så mystisk i overskrifta! (NOOOOT)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...