Gå til innhold

Hjernen fungerer ikke..


<3Oktober-09&Juli-12<3

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet enn den lille spiren i magen! Er så bekymret for at det ikke skal gå bra og flyr på do i et sett for å se etter blod. Foreløpig har det bare vært bittelitt utflod, men klarer ikke å ikke bekymre meg likevel. ;P Skal heldigvis til legen 26. sept. og håper på å få høre hjertelyd da.

 

Jeg spottet noen dager da jeg var gravid med den vesle gutten jeg har nå, men klarer ikke å roe meg med tanken. Har egentlig en del jobb som skulle vært gjort, men klarer ikke å konsentrere meg om det. Håper det blir bedre i morgen når uka starter igjen. Fant ut på fredag at jeg er gravid.

 

Flere som spotter eller er like bekymret som meg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å spotte er å ha farget utflod/sparsommelig blødning.

 

Jeg har spottet i en uke - altså hatt litt brun utflod.

Jeg ble henvist til sykehuset for tidlig tultalyd for sikkerhets skyld - det er ikke tegn på abort egentlig.

 

Jeg fikk se et bankende hjerte :) Jeg er lykkelig!! 6 +3 uker på vei. Litt tilbake etter egen beregning som er 7 +0, men det var ikke 100% nøyaktig.

 

Livmortappen min blødde litt. Gynekologen visste ikke grunnen til det, men jeg trengte ikke å bekymre meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vertfall ikkje aleine :) e minst like crazy i topplokket! kjenne at det kjem til å bli ei laaaaang ventetid dette her hehe. Eg er berre 5+2 og fekk klar beskjed fra legen i dag (var der for noke anna, men nevnte det jo i forbifarten) om å komme tilbake om ein mnd... huff! vil ha ultralyd no! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt noen små-blødninger nå også.. :/ Men jeg har hatt SA tidligere og da har jeg fått kraftige blødninger og en del menssmerter, men det har jeg ikke nå. Det er ikke mye blod i løpet av dagen og testene er fremdeles positive. Syns det tar så lang tid til legetimen mandag 26! Hvis det viser seg at jeg fortsatt er gravid så håper jeg virkelig at jeg blir sendt til ul, hvis ikke så kommer jeg til å bestille en time for privat ul.

 

Noen som vet hvor lenge man tester positiv etter en evnt. SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare kommer bittelitt blod så trur jeg ikke du trenger å bekymre deg for mye. Er egentlig ganske vanlig å blø litt og spesielt i det tidsrommet man skulle hatt mensen. Har hatt litt blodfarget utflod selv, men det var akkurat når jeg skulle hatt min mens ;) Og selv om det hørest helt dagligdags ut å spontanabortere så er det jo tross alt mer vanlig at det går bra;) Min mentalitet er vertfall at det er lite jeg selv kan gjøre om det ikke går bra så tidlig. Da var det aldri meningen. Men det er vaskelig å slappe av, jeg vet... Men prøv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De små blødningene jeg hadde var da jeg forventet mens. Blødde litt i to dager, men var ikke mer enn at det holdt med litt toalett-papir. i dag har jeg bare hatt litt utvannet blod to ganger når jeg var på do. Og jeg er ganske mye på do om dagen. ;P Føler jeg er å tisser hele tiden. Skal kjøpe med ny digital test med uke indikator og se hva den viser. på søndag viste den 1-2 uker. dersom jeg har hatt en SA og det fremdeles er hcg i blodet så vil den vel isåfall fortsatt stå på 1-2 uker, men dersom den viser flere uker så er det kanskje liv i magen likevell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er helt slik det funker, men du kan jo prøve ;) men vi har ganske like symptomer jeg og du og jeg føler meg gravid enda hehe ;) tror nok det skal gå bra. Jeg blødde som sagt litt jeg også i det tidsrommet jeg skulle ha mens, men det var ikke noe blod som jeg vart bekymret over. Det var så lite. Hadde ingen voldsomme smerter heller, og nå er blodet borte igjen. og jeg flyr også på do i ett sett ;) og så er puppene vonde, og DET tar jeg som et godt tegn :) jeg tror og håper at det skal gå bra med oss :) Dette er min første graviditet så alt er så nytt. Men jeg gleder meg! :) Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg krysser fingrene og åper alt går bra for oss begge. :) Jeg har nå også vært en del kvalm de to siste dagene og fått mer vondt i puppene, så jeg regner meg selv som fortsatt gravid. ;) I helgen skal jeg på hyttetur og kose meg i godt lag, så vips så er det mandag og legetime! :)

Masse lykke til til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...