Fashionista Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg og typen er i gang med prøvinga og da kan det være greit å hamstre inn litt gravitester. Har hørt om ulike nettsider som selger rimeligere tester enn de du får i butikk og lavpristester.com var en av disse. Noen som har erfaringer med dette eller andre nettsteder?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Jeg bestilte på ebay jeg. Kjempebillig! Graviditetstestene var gode de. Gav utslag så fort jeg var gravid. Eggløsningstestene derimot slo aldri ut, og plutselig var jeg gravid.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Jeg har kjøpt fra billigetester og lavpristester De jeg kjøpte fra lavpristester var supersensitive, og de slo ikke ut før etter flere dager ETTER at de vanlige testene slo ut. Klaget til lavpristester og fikk pengene igjen. De "vanlige" stripsene jeg kjøpte i fra billigetester slo ut 2-3 dager før forventet mens. Kjøpte også el tester i fra billigtester, de funket også bra...
nummer 4 er en spire Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Tror det beste og kjedeligste du kan gjøre er rett og slett å prøve når du vet sånn ca når du har eggløsning. Gjør det 2. hver dag og så venter du til den dagen du skulle hatt mens, venter ett par dager over det igjen og så kjøper du en 2 pack med vanlig sikker test på apoteket , tester og får positiv eller neg. Hvis du får neg. og du fortsatt ikke får mens så test på nytt med test nr 2 etter 3-4 dager . Du kan jo risikere å bruke 15 billigtester . Kjøpte eggløsningstest billig og de var helt latterlige, testet hver dag og hadde aldri eggløsning. Men ble visselig gravid... Har prøvd de dyre av de også og de funka de, viste eggløsning og jeg ble gravid da også...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Jeg kjøpte en clear blue digital og den virket ikke.. Produksjonsfeil... Da er det bedre med testene fra billigetester, der kjøper du flere i slengen og skulle du risikere at det er produksjonsfeil, så har du alltids flere i konvolutten ;-) (dessuten er det gøy å teste så hvorfor ikke kjøpe billige...)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Når det gjelder el testing, så kan du risikere å miste el dersom du tester annenhver dag. Har du noenlunde stabil syklus, ville jeg begynt å teste ca 3 uker før forventet mens, jeg begynte 3,5 uke før. Her kan du finne masse nyttig info: http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm
Maimamma`n Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Ja til billege testar! -Særleg for slike som meg som ikkje klarer å vente til det nærmar seg forventa mens... Då er det betre å bruke 10 kr pr test enn 100... Lykke til.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Jeg brukte 2,5 år på frøkna i magen. Var tidvis testomen, og brukte mye tester, og testet ut litt forskjellige. Hadde også 3 MA'er i løpet av disse 3 årene, så jeg fikk også testet ut hvordan disse testene reagerte ved en graviditet. Av min erfaring er de fra http://billige-teste.dk/ best og billigst. Det er de samme som fra http://www.billige-tester.no/ bare at de er billigere på den danske siden... Jeg brukte strimlene. Når det gjelder dyrere tester og apotektester, stoler jeg ikke noe på CB+. Har fått flere flaske positive tester med dem. Den som heter Lifeline slår tidlig ut. Lykke til med prøvingen. XXXXX for at en liten spire snart finner bolig i din mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå