Gå til innhold

Om alle dibbere kan gi meg en stemme, kan vi vinne! (Om konkurransen i USA)


Tokatter_USA

Anbefalte innlegg

Hei! Dere har sikkert sett den forrige tråden min, om at jeg, som keramiker i USA, trenger stemmer for å vinne $5000, noe som vil gi meg muligheten til å utvikle produkter som jeg kan selge også i Norge. Det er min største drøm, siden jeg savner Norge så fælt.

Jeg tror også at designene som jeg har dekorert keramikken min med i flere år vil gjøre seg på tekstiler, som puter, duker, sengesett, håndklær o. s. v.

 

Men altså: Konkurransen. Jeg ligger så langt etter nå at bare dere kan redde meg! Han som leder har en fordel i det at han har en butikk med fottrafikk, han har produkter (planter) som han kan gi bort gratis til de som stemmer, og han kan gi store rabatter. Siden jeg håndlager hver ting, har ikke jeg muligheter for dette.

 

Jeg har sett på resultatene av konkurransene i 2010 (finner ikke noe fra 2011), og ingen har vunnet med flere enn 1300 stemmer MINDRE enn det jeg har nå - og det er 6 dager igjen! Så jeg har havnet i en beinhard måned, og jeg gjør det egentlig kjempebra.

 

Ståa nå er ca. 6025 stemmer på lederen (hagesenter) og 5077 på meg. Jeg er ligger på 2. plass og har ca. 1600 flere stemmer enn nr. 3. Din Baby er det eneste forumet som jeg tilhører som har nok aktivitet og nok medlemmer til å kunne få meg i teten igjen. Dere kan faktisk gjøre det!

 

Det er lett å stemme, risikofritt og vil ikke føre til uønsket reklame/mail. Det tar noen sekunder, men kan utgjøre en stor forskjell i mitt liv.

 

Mange dibbere har stemt allerede, og tusen takk for det - ikke stopp!

 

Kom igjen, alle sammen, ta noen sekunder og stem HVER dag de neste seks dagene! Konkurransen er over kl. 23.59 på fredag. Sammen kan vi slå amerikanerne!

 

http://www.myentre.net/busProfile/tabid/95/Default.aspx?entry=356

 

(Hvis dere vil se tallene, ligger de nedenfor der det står Vote. Klikk på View All Dreams, så kommer det opp Please select contest... Velg Northeast Iowa. Der er alle "drømmene"!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd flere ganger, men får ikke godkjent min stemme. Tror det er pga yahoomailen min.

Men ønsker deg lykke til. Synst produktene dine er fantastisk flotte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tokatter. Slutt og gnål!!!! Vi driter vel fullstendig i om du slår amerikanerne eller tyrkerne eller marboerne eller hvem pokker det er du konkurrerer mot.

Jeg synes du er flink, men dette gnålet kan du spare deg for. Og etter at du dreit deg ut med å signere ditt eget "har stemt, lykke til"-innlegg i forrige tråd så ville jeg stukket halen mellom bena og skjønt at nå rekker det.

 

Tror jeg stemmer på hagesenteret jeg gitt..... trallalaaaaa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom igjen folkens, koster så lite og kan gi så mye!

Håper mange stemmer på deg Tokatter!

Jeg har allerede stemt i dag, men stemmer igjen i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deg om det.. Hadde jeg hatt en slik drøm, og hadde hatt muligheten til å oppnå den ved å sanke stemmer, ja da hadde jeg søren meg gjort det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen behøver å stemme hvis de ikke har lyst. Tror du dette er morsomt? Det er en slitsom og tidkrevende jobb og jeg gleder meg voldsomt til det er slutt, og det samme gjør familien min. Jeg har snakket om å gi opp, men det er så mange som har stått på så mye på mine vegne at de protesterer.

 

Så innmari mye har jeg da heller ikke mast, etter de første par dagene. Det har bare vært én tråd som er blitt holdt på første side, enten av meg eller andre.

 

Jeg begynt denne og lot den andre forsvinne fordi dette er siste uken, og jeg vil prøve å oppmuntre flere. Forskjellen på denne konkurransen og de fleste andre med samme konsept, er at denne er for små forretningsforetak og det egentlige formålet er å lære oss å reklamere for oss selv. Deltagerne måtte bevise for arrangørene at vi var levedyktige bedrifter. Det ligger mye forarbeid bak bidraget mitt, og hvis jeg skal komme noe sted her i verden, så må jeg stå på litt og ikke gi opp selv om det blir vanskelig, og selv om det krever utrolig mye av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det er samme anonym som driver og spammer tråden her....

jeg stemmer på deg tokatter, og skjønner godt "maset" ditt. Man kommer da ingen vei om man ikke maser?

At ikke folk kan unne andre litt godt av og til?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du vinner!! Har stemt..

 

Jeg blir så utrolig lei meg og provosert av dere som bare MÅ slenge med leppa!! Jeg fatter ikke hvor foreldrene deres var da de skulle oppdra dere!!! Hva med å unne andre noe? OG om det er tull dere driver med så synes jeg ikke det passer seg i denne tråden. Denne damen har en drøm, en drøm så stor at hun med "tungt hjerte, maser" om her inne. Tror dere hun har lyst til å mase? Hvordan i all verden skulle hun klare å vinne hvis hun ikke opplyste folk om konkurransen? Jeg tror hun vil være lettet når alt er over. Dere trenger ikke gå inn på disse trådene.. Unne denne damen dette, hun fortjener det!!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...