Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Mitt barn hadde det. Han er nå frisk og fin :-) det er hull på kammer veggen mellom hjerte kammerene.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Hehe. Ja det er hull i skilleveggen av hjertet, de to nederste kamrene. En slik feil er som regel en bagatell som man lever som normalt med. den kan gro sammen avseg selv. datteren min ble operert for det 4 mnd gammel- enkel feil å fikse kirurgisk.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Grunnen til at jeg lurte var at når vi var på ultralyd, så snakket legen om noe med hjertet. Men fikk det ikke helt med meg. Det var 3 bokstaver han snakket om (inn i den snakke tingen). Ikke direkte til oss. Men han var ikke så veldig bekymret. Men når jeg leste et annet innlegg hvor noen nevnte VSD. (kanskje deg?) så kom jeg på at det var de bokstavene han hadde nevnt. Vet du om det er farlig for fosteret inne i magen? Hadde gutten din et stort hull. HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Det var betryggende å vite!! Så bra at datteren din er bra 14:21. HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 min sønn ble også født med det det er veldig mange som er født med det. men ikke alle trenger operasjon. det er en enkel operasjon hvis barnet trenger det. bare sette i en propp min hadde et hull på grensen til operasjon. så han var til faste kontroller til han var 2 år. ble da friskmeldt. hjertet vokste som normalt, men hullet krympet samtidig. han har en bilyd, men det er ingenting å bry seg med halvsøsteren på farssiden ble også født med det. hun ble operert tre uker gammell (mye større hull), og er nå en frisk og rask jente på 4 år
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Tusen takk!! Det er så godt å høre at det går bra med så mange små!! Håper hullet krymper de neste 20 ukene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå