Gå til innhold

Kjedlig...andre som meg?


Butterfly83

Anbefalte innlegg

Hei og god helg!

 

Dette er ikke ment som negativ post,bare lufter tanker!

er lykkelig og frisk MEN;

 

Jeg er nå i uke 16 og merker jeg ikke har "motivasjon"..

I begynnelsen var det veldig stas at jeg var blitt gravid og gledet meg over det :D

Leste masse blader,bøker og på nett. Var på jordmorsamlig på helsestajon osv. Senere kom tiden for å fortelle det til familie og venner.

 

Men nå er det jo bare kjedlig :P Jeg begynner å føle meg tjukk (ikke fått kulemage enda), orker ikke trene noe særlig, klær passer ikke osv.

 

Nå venter vi på UL 4 oktober så skal jeg til jordmor 25 okt, men før det skjer jo ikke noe! Jeg kjenner heller ingen i nærheten som går gjennom det sammen og ønsker ikke snakke om meg selv til andre hele tiden heller!

Føler jeg er midt i mellom alt nå...Gleder meg fælt til å få kulemage og kjenne liv :D

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har d på samme måte!! E gravid m tredjemann og e i tillegg heilt utslitt!! Og super dårlig.. Så e dårlig, uopplagt og tjukk!! Ler

Livet e hærli. Hehehe.. Ska bli godt m skikkelig mage, energi i kroppen og liv i magen:)

Ska på ul 7oktober,d blir stort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn egentlig. Mer eller mindre.... Begynte å komme i god form i uke 14-15. Men nå, i uke 17 er jeg plutselig litt småkvalm og trøtt igjen. Og treningen går det rett vest med. Hvilket er veldig dumt, siden det er treningen jeg får overskudd av. Så her må det til med et real spark i røven. :) Men magen har virkelig kommet her i gården, så den koser jeg meg med. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jammen meg godt å høre at det er fler som har det slikt!

Er super glad for å være gravid og for å få en liten en i mars :) ,Men livet er ikke noe dans på roser om dagen...

sliten, føler seg tjukk, ingeting som passer og alt er bare et ork!

Nå gleder jeg meg bare til magen kommer skikkelig, og en stigende form!

 

Vi for holde sammen her inne, for skjønner godt hva dere mener med å "klage" til de rundt seg, tror ikke de helt frostår hvordan vi har det!

 

Lykke til fremover alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...