Gå til innhold

~*~ Jubeltråd for marsjentene!:) ~*~


Fru.Vestavind

Anbefalte innlegg

Er inspirert frå jubeltrådane inne på dei forskjellige trimester foruma, og kunne tenke meg å ha ein her og:)

Så no er det berre å juble i veg, og dele gleda med andre!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jubler for at jeg fikk akkurat den vognen jeg hadde lyst på på salg :-) Og at begge storebrødrene syns den er kjempefin og går og triller på den allerede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig at jubeltråden min blir videreført:) (var jeg som startet den først på 1.trimester;))

 

Jeg vil juble for at jeg tror dette går veldig bra og at jeg skal på ul på tirsdag og at jeg da er 13uker:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag vakna vi til iskaldt hus og litt trøtte familiemedlem, som skulle avgarde. Så no vil eg juble for fyr i vedaomnen, og at eg har huset for meg sjølv og kan kose meg med honningmelon og yoghurtnaturell!<3

(og eg vil juble litt for at eg trur eg kjenner leigebuaren i magen, når eg ligg på magen på golvet!<3 hihi,noken som syntest det vart trangt med belte pressa inn i livmora:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!:D Eg har endeleg fått skuleplass(og dermed noko å ta meg til i kvardagen)! Skal på informasjonssamtale på måndag, å som eg gledar meg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er jeg i 20 uke, og kommet halvveis. Hipp hurra. Og syntes jeg har kjent litt kiling i magen i dag for første gang. Tror babyen feirer litt. :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Her kommer et natterlig jubelsukk, for i ettermiddag kjente jeg med sikkerhet babyen sparke flere ganger!! Veeeldig stas:)

 

Jeg er 16+3, og dette er andre barnet, så da er vi vel i "rute", hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra sykehuset etter ordinær ultralyd i uke 20. Alt var helt i sin skjønneste orden med den lille GUTTEN vi skal få. Nå er vi så lykkelig over at han er frisk og rask, og gleder oss til resten av svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubler for den ordinære UL i morgen!! Da er jeg 19+3 og håper alt ser bra ut med den lille gutten vår ( fikk vite det for noen uker siden)!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil juble for at jeg denne gang fortsatt har barnet i magen, for at det er en vilter guttebass inni her! Og fordi jeg er 19+2 uker og for at trøttheten er på vei bort!!

Jubelbrus og lykkerus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jubler for at jeg er halvveis, 20 fullgåtte uker idag :)

Kjenner Lilletulla har begynt å sparke og gravidlivet er herlig!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ord.UL i går og alt så veldig bra ut:) Men den lille rakkeren gjemte seg så godt at det ikke gikk ann å se hva det blir.

 

Har blogget om det på:

 

ninaaune.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har lyst til å juble fordi jeg endelig har nådd en milepæl. 99 dager igjen til termin!! :) Og lillegull sparker meg hver dag. En vidundelig følelse for mor. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...