Gå til innhold

Noen som vil selge meg en dunpose til bilstol?:) odenwalder mini (i fargen rosa)


Christinamedjente

Anbefalte innlegg

Har nå leita lenge.... Noen som selger det? Eventuelt, hvilken butikk selger det?? Ser barnashus har i svart i nettbutikken, men jeg vil ha rosa:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle si barnas hus, men det hjelper jo ikke hvis de ikke har rosa

 

Har en i sølv, limited edition, jeg kan selge hvis det skulle være av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne solgt deg min men den er straks i god bruk igjen :)

 

Den er GULL VERDT!!! De har jo på finn.no ganske ofte, der kjøpte jeg min. Du kan også søke på google og se om du finner andre nettbutikker som selger det :) Men rart barnas hus ikke har, de pleier å ha det der...Spør i butikk? evt kontakt dem via nettbutikken og si at du ønsker en.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må gå til barnashus å se om de har rosa i butikken.

 

Veldig snillt Av deg som vil selge den i sølv men jeg får se litt til om jeg ikke finner en rosa;) har avtalt 2 ganger på finn om å kjøpe, men selger gidder ikke sende i posten:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så den hvertfall i vinduet hos barnas hus i sandvika på lørdag. vi hadde også denne posen til minstemann og den var virkelig ett av de beste kjøpene vi gjorde til babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener ikke å være kjip, men... har dere ikke varme på i bilen?? Trenger man virkelig en dunpose til bilstolen? Det har jeg aldri brukt og aldri tenkt på... Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sendt deg adressen på personlig melding!:)

 

Jo har det, men jeg legger heller babyen i posen enn å kle på henne store dresser, så åpner jeg bare posen når det blir varmt i bilen;) er jo deilig å sitte i den når vi tar henne frem og tilbake fra bilen:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...