Gå til innhold

Hvorfor er ikke krangesiden en krangleside?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som oftest er det bare en haug med "jeg-er-så-kul"-innlegg. Har det alltid vært sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe krangel å bidra med, så må du da bare komme. Eller er du ikke kul nok?

Skrevet

Nei krangesiden har ikke alltid vært sånn.

Skrevet

Ja, i dag er jeg i kranglehumør. Dessverre er det ingenting som provoserer meg på anonym i dag, så jeg sjekka kranglesida. Der ble jeg litt provosert, men kun fordi det ikke var krangling der.

 

HI

Skrevet

Kranglesiden har blitt den ultimate husmorsiden, med ypperlig veiledning for gartnere, brødbakere og andre lærelystne. En helt annen stemning enn når jeg først kom hit i 2007, egentlig en hyggelig forandring :)

Skrevet

fordi folk er feige når de krangler og skjuler seg bak anonymiteten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...