Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Som oftest er det bare en haug med "jeg-er-så-kul"-innlegg. Har det alltid vært sånn?
Gjest sug lut Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Har du noe krangel å bidra med, så må du da bare komme. Eller er du ikke kul nok?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Nei krangesiden har ikke alltid vært sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Ja, i dag er jeg i kranglehumør. Dessverre er det ingenting som provoserer meg på anonym i dag, så jeg sjekka kranglesida. Der ble jeg litt provosert, men kun fordi det ikke var krangling der. HI
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Kranglesiden har blitt den ultimate husmorsiden, med ypperlig veiledning for gartnere, brødbakere og andre lærelystne. En helt annen stemning enn når jeg først kom hit i 2007, egentlig en hyggelig forandring
Anonym bruker Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 fordi folk er feige når de krangler og skjuler seg bak anonymiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå