Gå til innhold

Litt glede på dette forumet her!


2 tette og 1 badehette

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd på torsdag og fikk se den bittelille spiren som likner mer og mer på en liten baby :) Hjertet dunker og det var fullt av liv - faktisk så mye at jordmor hadde litt problemer med å få tatt alle målene! Fikk også vite at morkaken ligger på fremsiden - så vil nok kjenne spark og bevegelser litt seinere enn jeg gjorde med de to andre barna våre. Men det gjør ingenting :-) Hun anslo også at det kunne se ut som at det var en liten prinsesse i magen ( tiltross for at jeg straks er 12 uker ), men hun kan ta feil og at det ikke er helt sikkert før vi kommer til ord.ul for å få det bekreftet / avkreftet.

 

Så nå bortsett fra at jeg fremdeles er sinnsykt kvalm og har et stort ubehag med kvalme og mat inntak, så storkoser jeg meg med den voksende magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så utrolig kjekt å høre! Helt utrolig at det går ann å skimte kjønn allerede ved 12 uker! Blir spennende å¨se videre da om det også blir fastslått ved ordinær ul. Gleder meg til eg er like langt på veg:)

 

Ha en flotte søndag! Og kos deg med bilder av spiren så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig, gratulerer! Har også lyst å dra på ul, var det forrige gang. Man får liksom en helt annen ro i seg , når man har gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe moro :D Anbefales virkelig :) Fikk en veldig ro - mtp at jeg tidligere har hatt blødninger og ikke fått i meg stort av verken vått eller tørt, så trengte jeg den bekreftelsen på at den lille hadde det bra - og det hadde h*n :)

 

Fikk både 2D og 3D bilder av den lille - var rart å se kor virkelig det var :)

 

Kor langt e dåkkar på vei jenter? Eller korti e ca termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er idag 8+4 og skal inn til ul igjen om noen dager. Gleder meg til å se gullet mitt enda engang:) Fikk henvisning til ul pga litt blødninger, men det tok så lang tid før dei ville ta meg inn at jeg like gjerne tok en tidliger privat. Deilig å få en brekreftelse på at alt er ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...