Gå til innhold

Januar-utstyr


lenioslo

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over hva slags klær/utstyr man må ha til januarbebiser? Ull tenker jeg i allefall! Gleder meg sånn. Er uutholdelig verpesjuk i dag... Kjenner sug i magen bare jeg ser en liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal hvertfall kjøpe inn ull bodyer og strømpebukser. Man trenger jo også en god og varm dress, kommer seg kanskje ikke ut på trille tur men.. jeg tenker også at når man får en vinterbaby er det verdt og kjøpe en slik dunpose til bilsetet. da slipper man alt styrer med ytterklær(bare en varm ull lue). hadde ikke det med forrige men hun kom i august..det ble fort kald høst og da jeg så andre med slike poser angret jeg sånn! en god pose til vognen må man jo også ha! og ull pysj;)

det jeg kommer på i farta men kommer sikkert mye mer etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ullbodyer og nattdrakter i ull! og gode strikkaklær og voksipose! har hatt to vinterbabyer før,og erfarer at lammeskinn i senga kalde vinternetter er supert!:) bor nordpå jeg da,så her er ekstra kaldt i den tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ser jo at de har sånne vinterdresser men ungen ligger jo helst i vogna når den er ute, så da holder det kanskje med ull, strikk og voksipose. .

Håper virkelig vi ikke må sitte inne i to mnd etter fødsel fordi det er kaldt? Hvordan er det der egentlig? Hørt at kuldegrensa er minus 10, men en nyfødt bør vel skjermes en god stund eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med dress mente jeg feks hel ulldress, strikk(som vi har mye av) o.l.

i fjor vinter kom jeg meg ikke ut med vognen på nyåret rett og slett pga alt for mye snø og dårlig måking, men tok da med baby ut i bilen og kjørte div steder selv med 10 minus. man skal vel helst ikke gå lengre turer, men husker de på helsestasjonen sa at dette er jo en vurderingssak. det er som regel ikke -10 nede i vognen selv om det er det i luften, men blir det en så kald vinter er det jo mye annet kos man kan finne på en akkurat lange gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...