Frk Vims Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Huff, engstelig uansett. På dag 28 startet mensen som vanlig med litt brunt blod, men så ble det liksom ikke noe mer. I dag, dag 30 er det ingen ting. dette har aldri skjedd før. Har fire barn og er 36 år, bruker minipillen, og har ikke planlagt noen graviditet. Er det noen her som vet hva dette kan bety? Er det symptom på sykdom? (Tenker i utgangspunktet at da blir det mer blod og på andre tidspunkter i syklusen, men vet jo ikke. Tør egentlig ikke se på nettet etter svar...) Noen som forhåpentligvis kan berolige?
Mamma2søtesmå* Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Kanskje du opplever det samme som meg da? Da jeg fikk nr1 så gikk jeg på ppillene, skal inrømme at jeg nok kunne slurve litt avogtil, men en mnd da jeg ventet min vanlige faste mensen så fikk jeg bare noen rødbrune flekker i trusa! Varte i ca 2 dager så var det ingenting mer, så var jeg gravid da.. Men ikke vær redd for at du er syk lille venn:-) en rar mensen er som regel ikke av det farlige slaget:) skal mye til tror jeg! Tipper du er gravid høres sånn ut basert på det jeg og noen venninner selv har opplevd! Så bare kjør på med en test du;) og lykke til
Frk Vims Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 Hm, er på vel egentlig på feil forum på en måte, for håper vel egentlig ikke at jeg er gravid... Men bedre enn å være syk uansett. Takk for svar - er akurat slik du beskriver det har vært.
Gjest Mothertotoo <3 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Da jeg gikk på minipillen... leste jeg masse om minipillen. Mange som har slitt me den asså! Jeg hadde,hodepine,kvalme,og skikkelig angst....men det værste var blødninger hele tiden! ALDRI mer minipillen her i huset!! For min del var det et herk! Vil anbefale deg å snakke med lege..så slipper du å gå å bekymre deg unødig Du er nok ikke syk.
Gjest Mothertotoo <3 Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 og en ting til ja..bare jeg slurvet litt(timer) med tidspunktet jeg tok pillen på,kom det brunt blod dagen etterpå .
Frk Vims Skrevet 18. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2011 Tror du det plutselig kan oppføre seg slik selv om jeg har brukt minipillen sammenhengende over to år nå ute at det har vært sånn før?
Gjest Mothertotoo <3 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Ikke godt å si,hvis du har slurvet litt så kanskje... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå