Gå til innhold

Noen som vet symptomer på lav progesteron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to kjemiske på rad og mistenker lav progresteron ettersom egget ikke fester seg?? Noen somnhar noe erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg googlet det for lurte på det samme og fant ut at det er de samme symptomene som jeg har hver gang jeg tror jeg er gravid; ømme bryster, litt småkvalm, hodepine, litt mensenmurringer. og flere som jeg ikke husker... det sto at dette er relativt ukjent men utbredt så er litt nysgjerrig på om det er dette som gjør at vi sliter og evt hva man kan gjøre med det...

Skrevet

Frustrerende...har ømme bryster nå og ikke hatt det før.. Får se om jeg må ta en tur til legen og ta noen prøver.

Orker ikke at det er noe galt :/

Skrevet

håper ikke det da. Stress var en av årsakene til slik østrogendominans, så kanskje det bare er å roe litt ned...prøver på det selv;) greit å sjekke hos legen for sikkerhetsskyld,men de gjør jo som regel ikke noe før etter over ett år mede prøving. Om du drar til lege, gidder du å oppdatere her etterpå?:)

Skrevet

Selvsagt...får prøve meg på å si at vi har prøvd et år- om det holder ;)

Har utslag på el testene men leste et sted at det er festingen av egget som blir påvirket :( stemmer jo med mine to kjemiske :/

Skrevet

jeg har lav progreston og da vil mensen liksom ikke komme,så har begynt på provera :)

Skrevet

Spotting i tide og utide kan også være et sterkt tegn! Jeg bestilte en progesteron krem fra iHerb.com som aldri slapp forbi tollen her hjemme desverre! Tror du må få resept etter påvisning.

Skrevet

Hmm får utslag på el tester..men det trenger jo ikke bety noe. Har ogdå veldug ømme bryster nå fom el dagen..har det ennå (el onsd). Har dere det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...