Gå til innhold

Noen lærere her? Har dere elevers foreldre som venner på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har foreldre som også er venner på privaten (feks. barndomsvenninner, gamle klassekamerater og folk jeg kjente fra før jeg ble lærer). Men jeg legger ikke til eller godtar forespørsler fra foreldre som jeg ikke kjenner privat.

Min FB-side er min privat. Og slik vil jeg la det forbli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nei, nei.....

 

Hverken foreldre eller elever.

 

Facebook er for min del en privat ting...ønsker ikke å være "venninne" med hverken elever eller foreldre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... vi har blitt enige på jobb om at vi ikke skal ha det. Det betyr ikke at vi ikke har lov, det er jo et privat anliggende, men det er veldig greit å kunne si " praksis hos oss er at vi ikke har nåværende elever og lærere på vennelista".

Jeg hadde 3 tidligere foreldre der, da jeg ikke tenkte såå nøye over dette da FB var ny. Har fjernet 2 av de, men hun ene føler jeg jeg kjenner litt utenom..

Har heldigvis ikke hatt noen som har spurt, og jeg hadde aldri spurt lærerne til mine unger. Det er greit at de ikke vet alt om meg, og jeg trenger ikke vite mer om dem, kjenner jeg...

Jeg har noen tidligere elever på lista, men ikke sånne som går på skolen vår i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ønsker å ha et klart skille mellom privatliv og jobb. Må "blottlegge" deg nok som lærer om ikke foreldre skal ta en del av meg som privat også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...