Gå til innhold

hva har dere gjort i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

absolutt ingenting...(dårlig samvittiget jaa)

er i uke 37 og har liggi i hele natt med modningrier og hatt vondt i ryggen så har omtrent ikke sovet:( mannen har jobbe helg så jeg måtte krype til korset å levere mini noen timer hos mamma og pappa for å få sovet og samlet litt krefter... så jeg har sliti ut sofaen i dag da.. eneste jeg har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert på Eidamessa!! Handlet masse, spist sukkerspinn, snop og junk food, vært på tivoli og storkosa oss i fineværet i hele dag....

 

TippTopp dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt å sove ut etter en tøff natt med våken baby.

 

Ammet og bysset, ammet og bysset, ammet og bysset...

 

Og sånn går no dagan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Svært lite:)

 

Spist frokost med lillesnuppa, lekt litt, tatt oppvasken, vært i hagen og lekt, spist lunsj, fanget herreløs hund og fått ham gjennforent med eier, ryddet litt, lekt litt mer, sett på Ole Brum, dusjet og nå er det nesten kveld igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto opp med ungene, og gjorde vanlige mammating, som å lage frokost og vaske litt klær. Etter minsten hadde sovet luren sin, så dro vi til ei venninne av meg og var der til nesten leggetid. Handlet på veien hjem og nå rydder jeg litt. Daff lørdag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i skogen med storebror og bebis, fisket og grillet pølser over bålet!

 

Ååååå så deilig det var å kunne komme med et sånt svar, er neimen ikke alle helger som blir like vellykket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far i huset er på jakt i helgen, så jeg og Mini har kost oss med en liten tur i skogen helt alene, og så kaffebesøk hos en venninne. Ellers har vi lest bøker og kost oss inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet dagen med litt rydding. Deretter var det å bade to små før vi gikk i selskap.

Så var det lørdagskos hjemme.

I morgen håper jeg på finvær og litt luking av alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nok en søvnløs natt med kynnere, halsbrann, og overaktiv blære har jeg gjort fint lite i dag. Klarte å komme meg i dusjen, få på meg litt sminke, spise lunsj med mannen 500 m nedi gata, sove en dupp på sofaen rett etter lunsj (utslitt), og har vært på sofan siden da. Heldigvis har jeg en snill mann som varter opp, handler, tar seg av bikkjene osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte mannen til å stå opp sammen med meg og storesøster, jeg sa at klokken var halv ti selv om den var bare 8..

 

laget skikkelig frokost.. tørket opp en liter melk fra gulvet.. kledde på mann og barn, støvsugde og vasket kjøkkengulvet..

 

vasket tre maskiner med klær, brettet og sortert ut sommerklær og for små barneklær.. vasket bad, skiftet sengetøy på alle senger, støvsugd hele huset, skiftet kattesand, ryddet leker og tørket støv.. laget til noen julegaver fra lille til besteforeldre og oldeforeldre..

 

spylt og plukket ned trampoline, tatt inn hagemøbler, plantet 20 meter med hekk, vasket bil utvendig, vasket vindu og kostet trapper og platting, rullet inn alle hageslanger plukket sammen mesteparten av uteleker..

 

har hatt en veldig effektiv dag i dag! må nøyte meg når jeg har barnevakt og fint vær på samme tid! hehe, ja, og så har jeg betalt regninger og nå skal jeg bake to kaker til bursdagsfeiring i morgen..

 

hehe, er ikke alle dager som er like godt utnyttet altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet lenge etter bytur med jobben i går, trillet lang tur med begge ungene og stoppet på en ny og spennende lekeplass :-) Hjemme lekte vi og laget pannekaker og sjokoladefondant. Nå er ungene i seng, og jeg ligger i sofaen og spiser altfor mye :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

vært på sogn hagekoloniers høstmarked med baby og moffa og hund. Så på lunsj med baby og bf så shoppet han litt nye klær til baby.

 

Så hjem å mate og legge. Mini sover. Nå spiser jeg boller med syltetøy fra markede, pratet nettopp med typen som frarådet meg i å se The Ring som jeg allerede er livredd for etter 3 min i filmen.. Meeeeen bare må se...

 

God kveld i stugu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i byen og gjort unna noen ærender, jeg har kjørt sønnen min til besteforeldrene, vært på en gård i nærheten og kjøpt egg, handlet mat, syltet plommer, lagd semulepudding til i morgen, lagd ostesufflé og nå slapper jeg av med pc og tv, selv om jeg egentlig burde strikke ferdig ei jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...