Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 absolutt ingenting...(dårlig samvittiget jaa) er i uke 37 og har liggi i hele natt med modningrier og hatt vondt i ryggen så har omtrent ikke sovet:( mannen har jobbe helg så jeg måtte krype til korset å levere mini noen timer hos mamma og pappa for å få sovet og samlet litt krefter... så jeg har sliti ut sofaen i dag da.. eneste jeg har gjort...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Vert på Eidamessa!! Handlet masse, spist sukkerspinn, snop og junk food, vært på tivoli og storkosa oss i fineværet i hele dag.... TippTopp dag
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Forsøkt å sove ut etter en tøff natt med våken baby. Ammet og bysset, ammet og bysset, ammet og bysset... Og sånn går no dagan...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Svært lite:) Spist frokost med lillesnuppa, lekt litt, tatt oppvasken, vært i hagen og lekt, spist lunsj, fanget herreløs hund og fått ham gjennforent med eier, ryddet litt, lekt litt mer, sett på Ole Brum, dusjet og nå er det nesten kveld igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Sovet lenge, vært i konfirmasjon og trøkka i meg :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Først kjøpte vi cherrox og vinterstøvler til tre barn, så gikk vi en lang tur med nistepakke:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Sto opp med ungene, og gjorde vanlige mammating, som å lage frokost og vaske litt klær. Etter minsten hadde sovet luren sin, så dro vi til ei venninne av meg og var der til nesten leggetid. Handlet på veien hjem og nå rydder jeg litt. Daff lørdag =)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Fotballcup, middagsselskap, spilt spill.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #11 Skrevet 17. september 2011 Var ute i skogen med storebror og bebis, fisket og grillet pølser over bålet! Ååååå så deilig det var å kunne komme med et sånt svar, er neimen ikke alle helger som blir like vellykket;)
TPK Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 Far i huset er på jakt i helgen, så jeg og Mini har kost oss med en liten tur i skogen helt alene, og så kaffebesøk hos en venninne. Ellers har vi lest bøker og kost oss inne :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 Vi har vært på Potetfestivalen!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #14 Skrevet 17. september 2011 Startet dagen med litt rydding. Deretter var det å bade to små før vi gikk i selskap. Så var det lørdagskos hjemme. I morgen håper jeg på finvær og litt luking av alle ting.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #15 Skrevet 17. september 2011 Etter nok en søvnløs natt med kynnere, halsbrann, og overaktiv blære har jeg gjort fint lite i dag. Klarte å komme meg i dusjen, få på meg litt sminke, spise lunsj med mannen 500 m nedi gata, sove en dupp på sofaen rett etter lunsj (utslitt), og har vært på sofan siden da. Heldigvis har jeg en snill mann som varter opp, handler, tar seg av bikkjene osv
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 Caravanmesse på Lillestrøm på formiddagen og Hamarmart'n etterpå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #17 Skrevet 17. september 2011 fotball cup og potetfestival her også! haha.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #18 Skrevet 17. september 2011 lurte mannen til å stå opp sammen med meg og storesøster, jeg sa at klokken var halv ti selv om den var bare 8.. laget skikkelig frokost.. tørket opp en liter melk fra gulvet.. kledde på mann og barn, støvsugde og vasket kjøkkengulvet.. vasket tre maskiner med klær, brettet og sortert ut sommerklær og for små barneklær.. vasket bad, skiftet sengetøy på alle senger, støvsugd hele huset, skiftet kattesand, ryddet leker og tørket støv.. laget til noen julegaver fra lille til besteforeldre og oldeforeldre.. spylt og plukket ned trampoline, tatt inn hagemøbler, plantet 20 meter med hekk, vasket bil utvendig, vasket vindu og kostet trapper og platting, rullet inn alle hageslanger plukket sammen mesteparten av uteleker.. har hatt en veldig effektiv dag i dag! må nøyte meg når jeg har barnevakt og fint vær på samme tid! hehe, ja, og så har jeg betalt regninger og nå skal jeg bake to kaker til bursdagsfeiring i morgen.. hehe, er ikke alle dager som er like godt utnyttet altså!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #19 Skrevet 17. september 2011 Sovet lenge etter bytur med jobben i går, trillet lang tur med begge ungene og stoppet på en ny og spennende lekeplass :-) Hjemme lekte vi og laget pannekaker og sjokoladefondant. Nå er ungene i seng, og jeg ligger i sofaen og spiser altfor mye :-O
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 17. september 2011 #20 Skrevet 17. september 2011 vært på sogn hagekoloniers høstmarked med baby og moffa og hund. Så på lunsj med baby og bf så shoppet han litt nye klær til baby. Så hjem å mate og legge. Mini sover. Nå spiser jeg boller med syltetøy fra markede, pratet nettopp med typen som frarådet meg i å se The Ring som jeg allerede er livredd for etter 3 min i filmen.. Meeeeen bare må se... God kveld i stugu
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #21 Skrevet 17. september 2011 Jeg har vært på shopping på Harebakken (Arendal)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #22 Skrevet 17. september 2011 Bare slappet av:)) shoppet litt, har barnefriiii:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #23 Skrevet 17. september 2011 Jeg har vært på loppemarked og kost meg i sola.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #24 Skrevet 17. september 2011 Er virkelig syk(og lar meg endelig få lov til det), så har handlet og spist enkel mat i dag. Det er det....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #25 Skrevet 17. september 2011 Jeg har vært i byen og gjort unna noen ærender, jeg har kjørt sønnen min til besteforeldrene, vært på en gård i nærheten og kjøpt egg, handlet mat, syltet plommer, lagd semulepudding til i morgen, lagd ostesufflé og nå slapper jeg av med pc og tv, selv om jeg egentlig burde strikke ferdig ei jakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå