Gå til innhold

Advarsel til dere som selger større ting på finn og varen hentes hjemme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble for en liten stund siden frastjålet min lommebok da en person kom hit å kjøpte en sofa. Hun har til nå misbrukt mitt navn og personnummer på mange forskjellige måter. Tatt opp lån, bestilt og mottat masse hvit\brunvarer og mye annet. Jeg blir ikke økonomisk stilt for noen ting og i følge politiet er bevisene veldig klare på at hun er skyldig, men de har ikke tid til å ta henne ennå. Imens sitter jeg her hjemme da å bruker masse tid på å måtte ringe rundt til alle disse selskapene som sender meg en hel haug med brev osv. Ikke gir hun seg heller.

 

Folk er slue og skjønner nå at folk klarer å stjele rett foran snuta på deg. Men jeg var dum å la lommeboken min på tven når jeg kom stresset hjem rett før hun skulle komme. Jeg kan jo bare skylde meg selv men, alikevel. Huff, siste gang jeg selger noe på finn, da skal hvertfall ikke varene hentes hos meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuuuff, så utrolig kjipt. Vi skal ha visning her i morgen, og det ligger an til busslaster av mennesker, må si jeg kommer til å trippe litt mtp sånne ting :/

 

Greit å være flere hjemme når det kommer fremmede på "besøk". Det kunne jo faktisk ha skjedd enda verre ting. Mager trøst, kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må vel ha en mailadresse eller ett tlf nr til den personen? Da kan du hvertfall anmelde det. Du "vet" jo hvem personene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...