Gå til innhold

kvalm til uke 13, så gikk det over, begynner på 15 fullgått og kommer tillbake???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veldig individuelt tror jeg... her kom kvalmen i uke 28... var såå lykkelig for å ha sluppet unna denne gangen men den gang ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte i uke 4 - varte hele svangerskapet.

 

Men jeg har hørt at det pleier å gå over i uke 15-16 for de fleste.

 

Pass på små og hyppige måltider gjennom dagen. Det døyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

jeg var EKSTREMT kvalm og fikk ikke i meg NOE ifra uke 6-7 og dette varte med HVER dag frem til uke 12 ca og gikk gradvis over til uke 13. har vrt kvalmefri i 2 uker nå og så kom det bare sakte men sikkert tilbake =(( jeg pinte meg gjennom jobb og bet tenna sammen mens det pågikk og var sååå glad jg slapp å sykemelde meg, men nå ser det ut som om jeg må krype til korset likevel om det fortsetter slik =(( fanken altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ekstremt kvalm og orket ingenting fra uke 6-7 og fikk ikke i mg noe som helst. hadde det grusomt. så var overlykkelig og glad for at det var over i uke 12-13

slapp liksom una å sykemelde mg for greide å bite tenna sammen...( gaaanske ny jobb...derfor jg pinte mg selv gjenom det))

 

men nå komm det tilbake og er helt gusomt, orker ike gå i butikk ngang... så må krype t korset om det forsetter slik....fanken heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...