Gå til innhold

ponny vintersko


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen som har erfaring med ponny vintersko (til små barn), kjøpte på salg i dag- litt på impuls egentlig. hadde egentlig tenkt med viking gortex, men det var tomt for str på tilbudet på skoringen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte også, til kun 249 kroner. Har lest litt på nettet, og noen klager på at de blir fort slitte. Mens andre anbefaler dem...

Skulle uansett være helt greie som ekstra-par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ponny til eldste. Ble brukt vinteren hun var 2-3. Viser nesten ikke at de er brukt. Mannen på skobutikken anbefaler de (han har mye erfaring med spesialsko til barn), varme, passer godt på foten.

 

De minste er jo ikke så mye ute, sover gjerne i utetiden i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo lovende ut det- håper de er gode da:-) har en gutt med bred rist og disse var lette å få på og det så ut til at de satt godt på foten- så da krysser jeg fingrene for at d er gode:-) takk for tilbakemeldinger!

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt de til jentene mine når de var 1-3 år gamle, og de har fungert utmerket. Vanntette og varme, lette på foten.

 

Men da jeg prøvde de til storebror på 5 ble jeg skuffet, de ble totalt utslitt før vi nådde jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun ponnu tøfler og innesko. Tøflene er veldig gode, men joggeskoene/vinterskoene synes jeg ikke særlig om. Stive og blir veldig fort slitte i både søm og såle. Spesielt innersålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...