Gå til innhold

Sur fordi han ikke brettet melkekartongene riktig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så irritert på meg selv, nå er jeg pottesur fordi samboeren min ikke brettet melkekartongene på riktig måte. Hvorfor gidder jeg å ødelegge en lørdags ettermiddag på å være sur for noe sånt?

 

Er vel ikke bare det da, han sukker og stønner og hater lørdager fordi han synes det er så mye pes med ungene, jeg vet han lengter til mandag når han kan gå på jobb igjen. Han er på lekerommet og leker med ungene as we speak, så det er ikke sånn at han melder seg helt ut da.

 

Så konklusjonen er vel egentlig at jeg er sur på både meg selv og han, ha ha :-)

 

Flere hormontroll der ute? (Kan man skylde på hormoner når man ikke er gravid og minsten er over 1 år?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg blir også sur og lengter til mandager når min mann kjefter på meg ang melkekartongene. For han liker ikke hvordan jeg bare tråkker dem flate. Heldigvis kan jeg som regel bare spør han om han vil ha rett eller ro.

 

Ta deg sammen kvinne og kos deg med mannen. Småbarn skal heller ikke bare være stress. Slapp av og nyt lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pes med unga på lørdager??? jaha?? høres ikke heelt bra ut spør du meg men. her syns mannen det er leit å jobbe i helgene for da får han ikke vært hjemme med oss.. han jobber skift så har en uke på og en av og da jobber han fra 0700-1900 de dagene.. han jobber nå i helgen og kan omtrnt ikke vente med å komme seg hjem til oss..

er nok enig med 18.22 at dette dreier seg nok om noe mer enn en feilbretta melkekartong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig? Du er en syk kontrollfreak som snart blir alenemor.....

 

Min EKS(legg merke til det), var slik. Og INGEN takler sånne personer i lengden. En kan takle det en stund, men ikke lenger enn det.....

 

Skyld ikke på hormoner, for de er jeg full av, og har vært hele mitt liv. Det å henge seg opp i sånne idiot-ting har med sykeligheter og idioti å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha :-D Nå fikk jeg meg en god latter, 18.30 :-) Takk for det!

 

Det hjalp å skrive om de teite melkekartongene her inne, sinnet forsvant og vi har kost oss resten av dagen hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...