Gå til innhold

Hva bruker man egentlig en ipad til? Vår blir ikke brukt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen fikk en ipad2 i bonus på jobb, og han bruker den kun til å sjekke nyheter av og til før han sovner. Vi har to pcer og nett på telefon. Hva er egentlig greia med ipad? JEg har såvidt sett litt på den, og synes ikke den virker som om den er noe annet enn en laptop med begrensede bruksmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er jo veldig barnevennlig om ikke annet. Ungene her spller alle mulige spill som vi har kjøpt i ap store.

Jeg bruker den til dib, mannen leser nyheter og andre ting han gjør på nettet. Stebarnet får vi ikke av, der er det facebook hele veien.

Ellers sjekker vi jo nettbank etc. Og vanlig surfing.

 

Størrelsen er jo også bra, den er lett å ta med seg hvor enn vi går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i bøker til 5 åringen =) Han har blant annet karsten og petra i flere varianter og lillesøster bøker.. De er geniale, leser høyt og kjempefine illustrasjoner =) Karsten og Petra blar t.o.m selv =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i huset er det sønnen på 11 som bruker den, men datteren vår på 7 skal få til jul. han bruker den til alt mulig. redigere bilder, spille, facebook. mail, skype, lage filmer osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke den ganske dyr? Og så er det så mange som har den?

Virker til at det er mange som kjøper allt pisset Apple kommer med bare for å ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den til surfing fra sofakroken, og til å lese pensumbøker på. Ligger med den i dette sekund! Jeg kjører mye tog, og der er den enkel å ta med seg. Tanteungen min bruker den til bilspill og angry birds når han er her. Da samboeren min kjøpte den var jeg skeptisk. Hva skal han med den, liksom? Men nå er det jeg som bruker den mest. Han bruker den stort sett til surfing mens han sitter på do. :P

Jo, og så holder den myyyye bedre på batteriet enn mini-PCen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg heller skjønner ikke greia med IPad, det er jo så liten largingplass på den at du kun får inn max 5 filmer og så er den drittvanskelig å skrive på med dette her touch dritte. Hadde heller kjøpt en mini-pc med godt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...