Gå til innhold

Dere som leier ut, hadde dere gått ned 500 kr pr mnd i husleie for å få inn den leieboeren dere ønsket å ha?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en leieboer til kjellerleiligheten min som går langt fremfor de andre i prioriteringen for hvem jeg ønsker å leie ut til. Han syns leieprisen var litt i overkant og foreslo 500 kr mindre i mnd og kunne heller hjelpe meg litt med praktiske ting visst jeg trengte litt hjelp innimellom.

 

Jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre, hva hadde dere andre gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde betalt 500 kr per mnd for å få tilbake leieboeren vi hadde før de som bor der nå. Han var rolig,aldri hjemme og fikset alt selv. De som bor der nå er riktignok greie folk, men de er alltid hjemme, de spiller høy musikk og de ringer for den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vurdert det ja,om ikke den 500 lappen var veeldig viktig for meg.. Hva med å få inn i kontrakten da at han feks skal ta snømåking, gressklipping etc for å kompensere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt nei.

 

Jeg har opplevet dette en gang med dårlig erfaring.

 

Vedkommende var veldig hjelpsom, men det var ikke noe god jobb han hadde gjort viste det seg. Dette har kostet meg mye penger senere

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten tvil. Vi gjorde det for hun som leier hos oss nå og angrer overhodet ikke. Super å forholde seg til og nå som jeg har vært gravid og syk har hun rett og slett vært en engel. Har stillt opp masse meg henting og bringing til barnehagen +++ Kunne ikke ha fått bedre leieboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...