kei80 Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Har dere opplevd murringer i korsrygg? Er bare ca dpo 6 men har aldri hatt dette før..hmm..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Hei Kei:-) Har ikke opplevd dette selv, men har lest at mange har det... Spennende:-) Da har vi ikm ganske likt vi da... Jeg har neste søndag:-) Masse lykke til!
kei80 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 så gøy snupp! husker deg og vakre gutten din godt! hold meg oppdatert!
Mamma'n til Julian Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 JA. Masse murringer i korsryggen hadde jeg...
kei80 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2011 Høres bra ut takk for svar:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Spennende dette her... Har du noen andre symptomer kei? I dag føler jeg meg tom for symptomer og at jeg går mot nok en tr neste søndag.... Håååååper sånn jeg tar feil!!!!!!!!!!!!!!!!!
kei80 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2011 uff,håper du tar feil!synes det er din tur nå! Jeg er trøttere enn vanlig og føler mye aktivitet i eggstokk områdene,men føler meg ikke noe gravid men er jo uansett for tidlig for min del å lete etter symptomer (trøster jeg med med hehe) Pleier ikke ha syptomer før nærmere 1 uke over ikm. Uff er så spent at jeg er nervøs :S har en sterker følse enn vanlig at den sitter denne gangen.Åssen er det med deg og magefølsen?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Uff det er så rart, for jeg har en blandet magefølelse.... Samtidig som jeg føler det endelig kan ha gått, så kommer "vissheten" om at det bare er tull og at ekle tr dukker opp som en klokke neste søndag... Ellers VET jeg at det er mer håp denne pp enn forrige, da jeg kjenner halsbrannen så det svir hver kveld nå, og det er et lite tegn på at jeg i det minste har hatt el.. I tillegg spottet jeg fra el til ikm forrige pp, mens denne pp=null spotting. Så noe er jo ihvertfall bedre, og kan gi meg et lite håp.. Ellers er jeg sur og grinete (har vært det de 3 siste dagene), men føler det er fordi det aldri klaffer, og at det ikke er hormonelt.. Tempen er ok høy, men ikke noe sånn wow. Samtidig vet jeg at den ikke ble wow høy før ca 2-3 dager før ikm sist, så den kan jo fortsatt bli enda høyere. Er ikke noe kvalm (noe som gjorde at jeg visste at jeg var gravid sist, FØR jeg fikk positivt utslag på testene), men det er jo noe jeg håper jeg slipper i neste sv.skap også da;-) Hehe... Ble langt dette her, men slik er det når symptomjakten er i gang for fullt:-D Håper på stikk i lysken snart.. DA kommer jeg til å få håp da;-) Lykke til snuppen, og hååååper det klaffer for oss begge DENNE pp! Da kommer vi til å ligge sykt likt, og kan følge hverandre til mål:-)
kei80 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2011 Satser på stikk snart på deg!før var et sikkert tidlig tegn sprengte bryster men det har jeg av og på hele syklusen nå :S Håper det går veldig fort frem til testing nå.. Hadde vært så gøy og slå følge igjen ja!masse lykketilstøv!!klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå