Gå til innhold

God form på slutten av svangerskapet = "lettere" fødsel????


♂ 06+sept.pie = Ferdig!

Anbefalte innlegg

Forrige gang var jeg tung, sliten og lei leeenge før termin og fødselen endte i " sliteseier" og sugekopp etter dager med masrier/rier og lite søvn.

 

Denne gangen føles kroppen mye lettere, piggere og formen er i grunn upåklagelig til tross for at det kun er 5 dager igjen til termin, kanskje fødselen blir "enklere" og???

 

Hva er din erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke, men jeg har hatt to veldig raske og lette fødsler og svangerskap nr 1 var betydelig lettere enn svangerskap nr 2... inkl helt mot slutten =)

 

Men det er lov å håpe.... Uansett blir ofte fødsel nr to ganske annerledes enn nr 1 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to lette og raske fødsler. Var både og med formen på slutten, men de siste dagene før det startet følte jeg meg i ganske fin form, akkurat som kroppen gjorde seg klar på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inge slike erfaringer å dele med deg, men at du er i god form vil gjøre en hver påkjenning lettere å bære.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig lett og rask fødsel med nr to. Fra jeg kom til sykehuset med 4 cm gikk det 1 time og 20 min til hun var ute.En grusomt vond fødsel, men det positive var at formen etterpå var tipp topp:)

 

Formen gjennom hele svangerskapet var ikke god, masse vondt i rygg/bekken, kynnere, alt var veldig tungt osv.

 

Med nr 1 så varte fødelen veldig lenge, men var ikke så vond som nr 2. Tok lang tid før jeg var i god form etter den fødelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at med svangerskap nr 1 så vr formen veldig god på slutten og jeg hadde nesten ingenting vondt. Følte nesten ikke at jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...