Gå til innhold

Uff... dette er ille


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har problemer i ekteskapet og har valgt litt fra hverandre i en periode, samt at vi har fått hjelp til å kunne ha mulighet å fikse tingene av terapeut.

 

I går gikk jeg på byen med noen venninner, der traff jeg en kollega og jeg havnet i sengen med han. I dag våkner jeg opp med angst, skyldfølelse og og mange andre følelser jeg ikke kan sette ord på.

 

Jeg er ikke interessert i denne mannen selv om han er søt og hyggelig han.

 

Hva gjør jeg ? fortelle mannen min dette ?

 

Herregud hva har jeg gjort.... Måtte bare lufte dette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kjenner noen som kjenner noen. Forstår dere ??

 

Samvittigheten i meg sier at jeg skal si det, men er så redd at jeg skal miste han.

 

Det var jeg som tok initiativet til at vi skulle ordne opp sammen. Tenkte litt over ting å ha litt avstand, og så gjør jeg dette. Gud for en idiot jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du ette er det sannsynligvis kroken på døra.. Sannsynligvis finner han det ikke ut. Det er oftest de det gjelder som finner det sist ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samvittigheten din er nok heller den dårlige typen....om du forteller det for å lette hjertet ditt er det jo bare du som får det bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, dette skjedde i går. Du har skikkelig fylleangst og forventer at det verste kommer til å skje.

 

la det gå en ukes tid, også kan du vurdere om det er en sjanse for at dette kommer ut. Det ser sikkert litt annerledes ut om en liten stund:)

 

Og om dere ikke brukte beskyttelse så må du reise til legen om et par uker (vet ikke hvor llang tid det tar før det er synlig på prøver jeg, jeg tenker på sykdommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helvete.. Jeg ba mannen min flytte ut, slik at vi fikk tid til å få avstand fra ting og ordne opp.

 

Så gjør jeg noe sånt ???

 

Dette hadde jeg ikke trodd om meg selv, og jeg synes det er viktig å være totalt ærlig om alt i ett forhold

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil tilbake til mannen din, så sier du selvfølgelig ikke noe om hva som har skjedd. Er ikke uvanlig at slike ting skjer når man har problemer i forholdet. Ta det med ro, la fyllangsten roe seg, så skal du se det blir bedre i morgen! :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helvete.. Jeg ba mannen min flytte ut, slik at vi fikk tid til å få avstand fra ting og ordne opp.

 

Så gjør jeg noe sånt ???

 

Dette hadde jeg ikke trodd om meg selv, og jeg synes det er viktig å være totalt ærlig om alt i ett forhold

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer for en dag!

 

Om han ikke får vite det nå får han kanskje vite det om 4 år, hva er å foretrekke?

 

Å bo fra hverandre er virkelig en kjempeteit løsning om man ønsker å fortsette ekteskapet, hvem anbefalte dere den løsningen?

 

Er forøvrig helt enig med deg, du har gjort en idiotisk ting, om du er en idiot er et helt annet spørsmål da. Selv den klokeste kan gjøre dumme ting av og til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt sviktet av løgn og såret selv. Jeg er oppvokst med at sannheten er det viktigste uansett hva det er.

 

Jeg føler meg kvalm og ekkel. Jeg elsker mannen min, men tror ikke han vet det lenger.Tror jeg har dratt alt for langt dette her.

 

Uff, alt er bare trist

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å syntes synd på deg selv, det er alt jeg får ut av svarene dine.. buhu stakkars meg..

 

Ta tak i nakken på deg selv, bestem deg for hva du vil med livet.. og snakk med ham, enten føles det naturlig å fortelle det ellers gjør det ikke. At du i det hele tatt gjorde dette, burde kanskje tas som et tegn.. at du nå friker, betyr ikke at du elsker mannen din!

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1410

 

Jeg synes nok synd på meg selv, det kan være, men jeg elsker mannen min og det vet du ikke noe om.

 

Jeg har gjort en syk syk handling som jeg angrer bittert på. Jeg skylder ikke på noe, men jeg har gjort det jeg har gjort.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja jeg vet ja jeg har mistet nå.

 

Jeg må si sannheten har jeg funnet ut. Det må bære eller briste, jeg kan ikke kreve sannhet av han også lyve selv

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkeli vil beholde mannen din,så ikke si noe...la det bere el.briste. Han vil ihvertfall ikke ha deg hvis du sier noe ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.51. Om de prøver å finne ut av ting så er det vel ikke særlig smart å begynne det med løgn? Nei, jeg syns du skal fortelle han det og så får han være den som avgjør om dere skal fortsette. Se det den andre veien da. Om mannen din har vært med en annen, ville du visst det nå eller funnet det ut om noen år? Jeg hadde blitt mest sveket om det kom frem om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...