lykkeliten1 Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Hei! Jeg heter Lykkeliten1. Jeg har fått positiv test og bekreftet positiv hcg på blodprøve. Ellers kan jeg ikke si noe mer jeg. Tror liksom ikke på det ennå. Er glad selvfølgelig, men klarer liksom ikke helt å slippe gleden løs riktig ennå. Kjenner ikke noe annet jeg. Er nå 5 uker på vei og har ingen symptomer. Hadde ømme pupper, men nå har det gått over også. Jo forresten, har litt vondt i magen. Ikkesmerter likosm, men litt sånn rar følelse. Blir mest bare engstlig og tror det er noe feil jeg da..... Hvordan har dere det? Symptomer? Trodde likosm jeg skulle gå å være kvalm i flere uker jeg. Eller kommer det senere? Skal til ekstra UL-kontroll om 3 uker. Blir spennende det da. Da får vi jo høre om det er liv... Ble forkjølet i forrige uke og nå hoster jeg som er gal. Tror dere det er farlig nå som jeg er 5 uker på vei. Tror dere det er større sjanse for å miste? Sikkert en fase jeg er i nå som man blir fort litt engstelig... Hva tror dere om nattevaktene mine da? Synes dere jeg skal jobbe de vaktene? Fint med noen synspunkter!
Apriltroll Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Hei Lykkeliten1! Velkommen inn hit, jeg er også ganske ny her. Jeg hadde få symptomer før uke 6, da begynte jeg å kjenne litt kvalme. Tror ikke det er så vanlig å være kvalm før det. For min del tok kvalmen seg gradvis opp fra uke 8. Er nå 10 uker, og kjempekvalm. Håper den skal bli mindre om 2-3 uker. Nyt dagene uten kvalme! Jeg kjenner også på at det er vanskelig å slippe gleden løs, det er jo så tidlig ennå, og alt kan skje. Skal på ultralyd i uke 12. Hvis alt er bra da, skal jeg tørre å juble litt :-) Jeg er også forkjøla, tror ikke det er farlig så lenge du ikke har feber. Aner ikke om du bør jobba natta. Så lenge du er i fin form, er det kanskje ikke noe i veien for det?
Lea-Pea Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg er straks 5 uker på vei også. Jeg har litt smerter i magen, som kjennes ut som menssmerter. Eller kjenner jeg meg oppblåst og føler at ALLE kan se at jeg er gravid Hehe, de kan jo ikke det men det kjennes sånn ut. Ellers har jeg ingen symptomer. Jeg har ikke fått noe legetime enda, så UL vet jeg ikke noe om. Jeg klarer heller ikke å slippe jubelen løs enda, klarer liksom ikke å tro det og gleder meg bare til å kunne fortelle alle om det. Gleder meg også veldig til å få mage er min første, så jeg er nok litt rar
lykkeliten1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2011 Ja vi er litt rare. Venter også nr 1. Bekymret for å jobbe natt, hoster jeg for mye? kan det bli ødelagt?, skal jeg la være å løfte den pappesken tro? He he, mye å tenke på om dagen. Er jo litt komisk også da. Når er det vanlig å ta den "offentlige" UL, den ene som amn får tilbud om ta? Så vi har kommet sånn cirka like langt vi da. Det var jo litt gøy. Blir nok litt gøy å få mage ja. Selv om det er mange andreting som følger med som kanskje ikke er så gøy, men så er det liksom helt greit det også. Når man venter på noe godt, så gjør det liksom ikke noe om man får noen skavanker. Ok, blir noen spennende uker framover!
JKatrine Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Heia der fant jeg deg Var så spent på testen din! Og så ble det POSITIV :DD Så utrolig artig, lykkeliten Gratulerer så masse til deg og din mann - kos deg med nurket i magen Klem klem p.s har du forsatt den mensenlignende følesen i magen?
lykkeliten1 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2011 Takk for det! HCG var positiv. Fortsatt litt mensensmerter i magen. Ikke vondt, men kjenner det er "noe" der. Er spennende, men kjenner jeg ikke tror helt at det er sant, føre jeg har sett/hørt noen hjerteslag. Skal til UL om 3 uker.
JKatrine Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Skjønner deg godt - kommer nok til å føle det på samme vis. Jeg har det du føler pluss veldig ømme brystvorter.... Har jo ikke test dag før på fredag, men kommer til å ta en test imorgen :/ Blir spennende å høre hvordan det går på UL din - masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå