Gå til innhold

Jeg føler meg så sviktet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et forhold med en mann(var ikke offensielt enda), vi havnet i senga som de fleste kjærestepar..

Men.. så kommer hjertestikket, jeg finner ut at han har dame.. :( At fyren er gift, han har jugd, han har vært utro, han har gått bak ryggen til damen...

 

Jeg var bare nysgjerrig, søkte på forskjellig navn på en nettside der han har profil, gikk inn på ei dame med samme etternavn, og der ser jeg det. Bilder av forlovelsen.. og datoen da de ble gift...

 

Jeg er så kvalm!! Føler meg stygg.. som har vært med på dette :( tankene klarer ikke å samles.. og jeg vil egentlig bare legge meg til å sove.. og ikke våkne før enn lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så leit :(

 

Jeg er av den hevngjerrige typen, jeg da.. Skal ikke se bort i fra at denne kona ville fått en telefon!

 

Men hi, tenk deg godt om. Tror du virkelig at dette er din skyld? Du visste jo ikke om det. Han har lurt dere begge!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har facebookside, så legger du igjen en hyggelig hilsen på veggen hans hvor du takker for sist, og sier at du gleder deg til å se han igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du visst om kona, så hadde det stilt seg annerledes. Men du sier jo at han fremsto som singel, så da har du to valg;

 

-fortsette å bebreide deg selv for noe du ikke kunne noe for

-innse at dette er en utro dritt som har rundlurt dere begge

 

Tror du selv ser hva du skal gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagt igjen en hilsen på veggen hans på FB. Ikke en alt for avslørende hilsen sånn i tilfelle han er separert og siden forholdet deres ikke enda er offesielt, men avslørende nok til å avsløre sniken om han (fortsatt) er gift.

 

Noe ala:"Hei og takk for sist! Håpe det ikke blir så lenge til neste gang vi kan leke sammen, xoxo :-) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som separert er man pr definisjon fortsatt gift. Er først når skillsmissen er et faktum at de er offisielt skilt. Kan det være derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår ikke deg at han ikke hadde gitt deg tilgang til profilen hans om han var redd du skulle skrive noe som avslørte det?

 

jeg ville ikke tenkt det værste før man har sjekket opp saken.. Spør han heller da vel.. Jeg blir rett og slett oppgitt over at det skal ropes ut om værste scenario hele tiden her inne... Hva med å gi folk en sjanse??

 

Kan jo hende eksdama ikke har rukket/ikke vil gjerne bilder av forlovelse og det at hun er gift med han.. kan hende d kun er han som vil skilles..og at det er som de sier over her..at de er separert..

 

Men jeg stiller selvfølgelig spørsmålstegn ved at han ikke har sagt at han har vært gift... Mye rare forhold ute å går syns jg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...