Gå til innhold

Noen som aner hvorfor Prableen Kaur går med turban?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke ment som fordømmende, men jeg blir bare så himla nysgjerrig:) Syntes jenta er flink og leser "alt" om henne, men kommer ikke over noen artikler der hodeplagget har vært noen issue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt på det samme. Det eneste jeg har sett skrevet om det var da noen på slemt og etter mitt syn også rasistisk vis, kommenterte henne som innvandrersmurfen. Jeg regner sterkt med at det har med hennes religion å gjøre, og at det sikkert er noe andre fra samme land som henne forstår seg på. For min del skal hun bare gå med det, men hadde vært greit å vite hva det er for, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, innvandrersmurfen, den var bra.

Har aldri sett det fra den vinkelen, men nå satte du et bilde i hodet mitt som aldri kommer til å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel sikh og for dem er det frivillig for kvinner å bruke turban, mens mennene MÅ.

 

Hun velger altså å bruke turban.

 

Har overhodet ikke peiling på dette selv, men flere har jo skrevet om dette tidligere. Sikh'er skal vel ikke klippe kroppshår i det hele tatt, så jeg regner med hun har kjempelangt hår inni der, selv om vi bare ser "kinnskjegget" hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...