Gå til innhold

I dag skal jeg virkelig kjenne på livet som kanin......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da var "rensekuren" igangsatt.... Frokost: 3 gulrøtter med mager kesamdipp og 2 liter vann, lunsj blir vel noe av det samme, middag noe med litt mer fyll og kvelds noe av det samme.... plussa t jeg skal spise hver 2. time i dag... baaah, kommer til å bli oransje i løpet av dagen jeg :P Men, godt for kropp og sinn og få ut alle ulumskheter! Hadd jeg nå bare orket å drikke te nå, så kunne jeg ha fått i meg litt grønn te og fått opp farta på denne rensinga... men får håpe på at 4-5 liter vann i løpet av en dag og masse fiber fra gulrota hjelper!

 

 

Og for de som lurer: Jeg mistenker å ha skjult forstoppelse, jeg VET jeg er oppblåst og har mye skit i tarmsystemet nå, derfor skal jeg flushe litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, hvis kuren fungerer og jeg blir kvitt all dritten som gjør meg sløv og utilpass, så kommer jeg nok til å teste ut det aspektet ved kaninlivet også ;)

 

Blir ikke mye kos i sengehalmen når man føler seg full av gass og slaggstoffer!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg å tenkte at der er det jaggu ei som skal kose seg i dag :P

Lykke til HI,tror ikke jeg heller hadde orket å hoppe i høyet med tarmgasser som ikke var helt kontrollbare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk ;) Men er usikker på om jeg får ønsket effekt etter en dag (et døgn) på denne "kuren" eller om jeg må fortsette i morra også.... Jeg har et brennhett forhold til Herr Farin om dagen, derfor er ejg så ødelagt! I går spiste jeg pizza med fin bunn, drakk brus og spiste sjokkis. Satt og prompa verre og følte meg direkte ulekker og uggen i kroppen, pluss at jeg har begynt å klø nedentil fordi det tydligvis ble sp mye sukker og skitt at utfloden har fått feil balanse...

 

 

Baaah! At jeg ikke lærer! Jeg er helt håpløs! Får skylde på meg selv og komme meg gjennom dagen i dag og evnt i morra, så bli nok uka som kommer mye bedre såfremt jeg ikke hiver meg på en sukkerdag igjen :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...