Gå til innhold

Forlater dere dessverre =(


Jeanskin

Anbefalte innlegg

Var hos gynekolog på torsdag, og han mente at fosteret var altfor lite til å være de 9 ukene som jeg trodde... I dagene etter det har blødningene økt, og det kommer også blodklumper nå... Så jeg har nok hatt en MA. Huff, enda rart å tenke på, det er liksom noe som skjer med andre, ikke med meg. Men mannen er fantastisk, og støtter meg masse. Vi er innstilt på å prøve igjen, så fort sjansen byr seg!

Så det blir ingen april-baby på oss, men jeg håper jeg kan melde meg inn i en annen terminklubb snart!

Dette villle blitt vårt tredje barn, og jeg hadde gleda meg til å gå gravid igjen, med alt det innebærer.

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist! Hadde ma og utskrapning selv denne uken så vet hvordan du har det. trodde jeg var 11,men viste 9+4. alle planene og drømmene forsvinner fra den ene dagen til den andre. fra gravid til ikke gravid...

 

vi vil også prøve å bli gravid så fort som mulig etter første mens. håper alle vi som har mistet i april klubben kommer snart tilbake i en annen terminklubb!

 

syns forresten det virker som om det er mange som har mistet i aprilklubben? el er det bare fordi jeg selv gjorde det at jeg legger mer merke til slikt nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ikke lage for mange negative innlegg her , slenger jeg meg på ditt. Jeg må også trekke meg fra denne klubben. Fant dødt foster på ul i dag (10 uker) - skal på utskrapning i morgen. :-( Veldig trist.. Så vet hvordan du har det. Kanskje møtes vi i en annen terminklubb her senere.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!!! Så utrolig trist Kaja!! føler virkelig med deg, og sender deg masse tanker og varme i denne triste tiden.. Ønsker deg all lykke for fremtiden! Håper du har mange rundt deg som kan gi deg støtte og omsorg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt i meg av å lese det du skriver her, Kaja! :o( Sender deg mange tanker og trøsteklemmer og håper at du kommer tilbake igjen snart :) Masse masse lykke til videre! <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre dette fra både deg og Kaja!

 

Jeg syns også jeg har hørt så mange som har mistet. Kanskje er det bare mer vanlig enn vi tror? Men at det er et tabu som man ikke hører så mye om ute i "the real life".

 

Ønsker dere lykke til videre, og håper dere snart er lykkelig gravide igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var trist å høre :-(

 

Mistet selv i MA for snart 4 år siden og får helt vondt når jeg hører andre opplever dette... Jeg ble gravid med datteren min første mens etter utskrapning så det kan klaffe fort etter noe sånt.

 

Håper dere kan melde dere fort inn i en ny termin klubb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all omtanke :-) Det går bedre nå. Skal bare få stabilisert kroppen og nyte litt vin med gode venner ... Så får vi satse på å komme tilbake her i en annen terminklubb senere. Masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...