Gå til innhold

Har du opplevd noe som ikke kan forklares :S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg...

Har opplevd dører som låser seg foran meg,lys som slår seg på...radioen slår seg på midt på natta(HØYT!) ,kjøkkenvifte som plutselig slår seg på...Parfymelukt,røyklukt...

 

Har sett noen før de kom,og sagt til sambo hva de hadde på seg :( Og bare sittet å gapt da de kom,fordi det har stemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende :) Jeg har også opplevd slike ting. Vi har en mann som går i gangen, katt over stuegulvet. Slim som har komt utav veggen på soverommet til min sønn.

 

Det med at du ser folk før de kommer har med vardøger å gjør :) Min mann feks har veldi sterkt vardøger, hører han kommer hjem 15-30 min før han egentlig dukker opp.

 

Jeg såg en engel da jeg var rundt 10 år.

 

Og jeg har bilde av "menneskelignende" skygger på soverommet der vi bodde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...ja jeg er sikker på det er mer mellom himmel og jord.

Og jeg er alltid vært en tviler, har alltid lett etter en naturlig forklaring,men nå er jeg ikke i tvil lengre!

 

 

 

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har opplevd masse.

*Sett en mann "skygge" som stod og så på meg(og forsvant i løse lufta) da jeg kom ut av dusjen hos svigers.

*Hørt noen som har gått fra vinduet og mot døren i 3 etg mens vi alle sammen satt i 2 etg og det var ingen flere hjemme da.

* Sett en skygge gå ned trappen og inn mot veggen som går til kjøkkenet..også hos svigermor.

*Lå på sofaen og så på tv, da "så" jeg ei gammel dame som stod og lente seg over meg. Reiste meg fort opp, og da hang det gammel parfymelukt igjen, denne forsvant ikke på ihvertfall en halv time, like sterk! Også hos svigermor.

* Hos mine foreldre hører vi ofte skritt som går ned trappen, banking i vegger og tak. Dører som åpner og lukker seg (ikke trekk nei) for håndtaket går ned og opp. Noen som roper navnet vårt. Vekker mamma ved å rope navnet hennes når hun forsover seg. Er vi uti hagen og hvis det er noen vinduer som står åpne, så kan vi banne på at noen roper på deg.

*Har og opplevd at alle dørene hjemme i gamle leiligheten vår stod på vidt gap da vi kom hjem, og jeg var den siste som gikk ut av leiligheten den dagen. der opplevde jeg og at sønnen min sin leke (sånn måne man drar i en snor så spiller den musikk), var snoren dratt helt ut og lå og spilte av seg selv mens jeg var den eneste som var hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,vel.. man blir jo vandt med det etter en stund. Nesten rart når det ikke skjer noe for å si det sånn ;) men det er jo harmløst, det er jo ingen som blir redde på den måten..heller at man blir litt sånn "å så rart", så tenker man ikke noe mer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår første leilighet opplevde vi MYE rart!

 

- Mannen min hadde Gilette barberhøvel som vibrerte og den lå i skapet på badet. Plutselig våkna vi i 3 tida på natta at den hadde skrudd seg på, når vi åpna døren til badet stoppa den også starta den igjen.

 

- Kjøkkenbordet vårt knirka alltid på natten, en knirkelyd som kun kommer når du lener deg hardt på bordet og det har ikke knirka en eneste gang etter vi flytta

 

- Kjøkkendøra åpna seg opp og igjen

 

- Hadde mange EKLE og uforklarlige drømmer og dem var alltid med en mann som gikk rundt i leiligheten på natta og han var helt grå i fjeset og tom i blikket.

 

Ekkel leilighet og håper aldri vi får en sånn leilighet igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier asså...

Tror ikke det har noe med hvor gammelt huset er.. Men i et gammelt hus,el leilighet som står på gammel grunn,har kanskje større sjangs at det er mange sjeler som går ijen...el.energier. Man vet jo ikke hva det er.

Det kan jo være at mange ikke får fred pga...ulevd liv,tragisk slutt,el noen som savner dem veldi!

Der hvor jeg har opplevd alt dette. Er det bare min slekt som har bodd...over 200 år tilbake i tid.

Men jeg har en sterk følelse av at det er en som står meg veldig nært,som vil vise at han er der spsielt når jeg er der ;)

Jeg blir nesten litt glad....sukk!

Skremt med det samme da.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har opplevd mye rart. Noen av de mest skrpsikre tingene var en stemme som sa klart og tydelig hei til meg i en kjeller, det var ingen andre der. Lyset som dimmet opp og ned uten at det gikk ann å skru av. Forutanelser, høy barnegråt uten å finne barnet som gråt! Super freeaky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig den ene natten jeg var hjemme alene med barnet vårt, smalt begge dørene (til soverommet mitt og barnet sitt) hardt igjen midt på natten, har aldri skjedd før eller siden! Herremin å redd jeg var da!

 

12.35 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke ting på den måten du beskriver, men jeg og samboeren har opplevd noe som ikke kan forklares!

 

Vi hadde lagt oss en kveld og slått av alle lys som vi pleide. Lå og pratet en stund og plutselig ser jeg at lyset er på i gangen. Tenkte at vi bare hadde glemt det og jeg går ut i gangen og slår det av. Samboeren spør om jeg kan hente mobilen hans på stuebordet. Jeg står to meter unna stuebordet, men det er bekkmørkt i stua og av en eller annen uforklarlig grunn føler jeg at jeg ikke vil gå inn dit. Så jeg sier nei, det var for mørkt. Vi ligger i senga litt til da vi ser et sterkt lys utenfor rommet. Det var da en mor og barn-lampe med skruknotter som var slått på, på fullt!! I stua, rett ved siden av stuebordet!

 

Det var helt uforklarlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sånt, men har en mor som er helt skummel ifht å vite ting/kjenne på seg. Hun ringer f.eks. til meg når jeg tenkte at jeg skulle ringe henne osv. Det hender så ofte at det må være noe. Dette kan være at hun jo kjenner meg veldig godt og vi har nær kontakt.

 

Forøvrig har jeg lite til overs for det paranormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke her vi bor nå, men i det forrige huset vårt skjedde det ett og annet, men ble virkelig ille når vi bestemte oss for å selge, ble rett og slett ukoselig å være der.. startet allerede da megler var hos oss for å ta verdivurdering.. bilalarmen hennes gikk på og av i ett sett, helt ukontrollert, selv om hun deaktiverte den, og hun måtte tilslutt spørre oss om det var noe hun burde vite.. hehe.. ei jeg kjenner så en liten gutt i trappa.. sønnen vår ble løftet ut av sprinkelsenga.. pekte på noe han så.. ble bedre når han byttet rom.. hørte lyder i babycallen som var slått av eller på dagtid når mini var i bhg og jeg begynnte sent på jobb kunne jeg høre skraping og svake lyder i den om vi hadde glemt å slå den av... ting ble ofte borte, fant det aldri igjen.. glass ting som datt ned fra benken og knuste.. blomster som plutselig så ut som om noen plukka på de.. ralet i de på en måte.. hmm. ja det var noe.. var ekstra ille i kjellern der jeg alltid fikk en følelse av at noen fulgte med meg.. enkelte dager visste jeg bare at i dag skal jeg ikke ned dit.. he he..

opplevd mye hos min mor og far også , så her er det ingen tvil om at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...