Gå til innhold

HJELP!! Søvn ( samme som småtroll 1-2)


sepgutt10<3novjente11

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre jeg gir opp. Vurderte å ringe sovekarin men fy det er dyrt og jeg har ikke all verdens av penger.

Men guttungen min på 1 år har ikke sovet natta igjennom siden han var 5 mnd.Nå er jeg så sliten. Han er verdens blideste gutt på dagtid og ikke noe problem å legge han på kveldstid. Det er da helvete starter! Er vi heldig trenger vi bare å stå opp max 3 ganger om natta å putte smokken i munnen. Men det er en sjelden gang. Nå i natt har vi sikkert vært oppe i 20 ganger minst. Vi fikk enn sånn ferber kur vi skulle følge men kan ikke si den ser ut til å hjelpe hell. Nå jeg sittet våken her i over 2 timer og han bare griner og griner vært 5 min minst. Venter en liten til om noen uker og ser ikke hvordan vi skal få endene til å gå opp i hop. Helsestasjonen er det lite hjelp å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget ble nok kanskje litt rotete jeg var totalt trøtt når jeg skrev det så leste ikke akk igjennom.

Men fra han var 5-8 mnd ca sovna han bare ved å gi smokken men etter det nytter det ikke alltid lengre. Han kan ligge å grine i fler timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han trenger litt kos, trøst og nærhet? Flere timer med gråt er ikke bra. Har han opplevd noe nytt i det siste? Barnehagestart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd alt. Gitt han trøst å vist han at jeg er der. Men det hjelper veldig lite. Nei han fikk ikke barnehageplass. Vi flyttet når han var 8 mnd det er det eneste nye den siste tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...