Gå til innhold

Faen ta dere...!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, sorry meg!! - Jeg banner til og med i dag...://

Sjeldent det kommer mer enn "svarte grønne" herfra...

 

Men - nå kjenner jeg at jeg blir sint, irritert!! Dritt lei!!

 

Har faktisk vært inne på disse sidene (med lengre opphold selvfølgelig..) fra da de startet nesten (fra 2000), og vært igjennom, og hørt om det meste fra vondt til kjipt til godt etc etc...

 

Men, nå er jeg så lei!! Så lei av folk som ikke eier medlidenhet for andre mennesker!!

Her sitter folk og skriver sine innerste tanker, om alt fra voldtekter, til alkoholikere, til mennesker de nesten (og har) mistet i selvmord etc etc..

Og det meste de får høre er bare dritt??

Hva skjer? Er folk blitt så dømmende? Så lite menneskelige? Eller hva i H**** skjer??

 

Synes det er trist, forferdelig tragisk faktisk, at man ikke skal kunne bry seg lenger... Jeg blir faktisk helt sjokkert noen ganger, når jeg leser svar her inne..

--- og enda lurer folk på hvorfor barn mobber andre barn???

Er det rart? De tar da bare etter sine dømmende foreldre!!

 

Ja, jeg har lyst å banne igjen!!

- Hvor er det blitt av det menneskelige? Ta vare på andre? Bry seg??

 

Ingen kan heller komme å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om...

Jeg har en far som er alkoholiker. Han ble det etter at broren min tok sitt eget liv for 15 år siden....

Jeg har levd med en alkoholiker selv, og senere en narkoman. Er i dag alenemor til 5 barn - pluss besøkshjem til 2 barn ved siden av.

Jeg har både leddgikt, psoriasis og fibromyalgi... Og sliter i arbeidslivet...

 

MEN - er sjokkert over dømmende mennesker! Mødre og fedre som dømmer, ikke bare naboer, kjente, familier, men også små uskyldige barn???

Er det rart det er mobbing på skolen sier jeg.... Når så mange barn lever i en hverdag hvor det å dømme andre er helt normalt...??!!!

 

AArggg!!! Ja, kjenner jeg blir sinna..://

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det virker ikke slik.

 

Snakker selvfølgelig ikke om alle. Ser at det er mange her som virkelig bryr seg og!!! det er godt å se :))

 

Men jeg synes det er altfor mange "som slenger med leppa", - hvor det ikke ser ut som de har medlidenhet til noen andre enn seg selv...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bli flinkere her inne- til å raportere, og til å sette på plass de som bare rakker ned på andre. Det værste jeg vet er folk som sparker de som allerede ligger nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...