Gå til innhold

Barnehagebursdag en lørdag..kl 14.00...er det for sent?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er litt sånn at jo tidligere jo bedre.... Start kl 11 eller 12 hadde jeg foretrukket, men folk er jo forskjellige.. Greit å får gjort unna plikter på helgen synes jeg, spesielt om jeg skal være med i disse bursdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg bursdag tidligere på dag i helgene. Barna mine er såpass små at foreldre gjerne er med i selskap og med selskap rundt middagstid føler jeg at man bør servere noe litt mer enn bare kaker/dessert og pølser.

Men 14 til 16 er jo en fin tid det, særlig om barna fortsatt sover på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er 4 og 5åringen så jeg håper ikke de sover på dagen enda :P

tenkte på tidligere...1tiden..liker også når det er tidlig på dagen, men så vet jeg at noen liker det litt senere også...så alt i alt så synes jeg 14-16 ble en fin tid..etter 16 kan man jo også handle etc...er jo åpent til 18.00 de fleste steder:)

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er det vanlig fra kl. 13-15. En gang i blant kommer det invitasjoner fra kl. 12-14. For min del er begge tidspunkt like supre. Levere barn i bursdag og dra og handle inn mat til lørdagskosen og søndagsmiddagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: SUPERT med bursdag i helgene, hverdagen er travel nok som den er om ikke 4-åringen min skal i bursdag etter en lang dag i barnehagen. Kl. 14 er supert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...