Gå til innhold

Barnebursdag- uten foreldre?


oslojente80 Mina f 07.09.06

Anbefalte innlegg

Datteren min skal feire bursdagen sin neste helg og jeg har bedt hele avdelingen hennes. Vi skal være i barnehagen hennes heldigvis;) Har noen venninner som skal hjelpe til!

Bedt 18 barn, men foreløbig er det 6 barn som ikke kan komme.

Barna er 3-5 åringer.

 

Jeg må vel innrømme at jeg håper ikke alle foreldrene skal være til stede?! For det blir rimelig FULT. Avdelingen er ikke så stor.

 

Hvordan har det vært hos dere under bursdager?

Vil jo ikke virke frekk heller. Om barna gir uttrykk for at de vil ha en forelder der, så klart kan de det. Trygghet kommer først så klart. Tenker mest på de 4 og 5 åringene.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går man i hvert fall uten foreldre fra ca.3 år. Noen barn som er veldig sjenerte og utrygge har hatt med seg foreldre etter denne alderen. Det er ikke vanlig, hører til unntakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten alltid måtte være med i bursdag med storebror, han lider av ekstrem sjenanse så jeg har ikke hatt noe valg... (alt for at han skal være trygg og få være i bursdager)

 

Var i en bursdag her i sept og der var det mange mammaer med, dette var til en 7 åring... Min gutt kjenner de så godt at jeg sikkert kunne reist hjem, men synes også det er koselig med en kaffe og skravlings med andre mammaer jeg da =)

 

Og i en annen bursdag i fjor var det en del foreldre med i 6 års bursdag, da var ikke noen av oss med (for han begynte å føle seg trygg på de han var hos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...