Gå til innhold

Skal jeg kjøpe denne kjolen?


hysterika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var kjempekul, og kostet heller ikke så mye at det blir et alvorlig bomkjøp.

 

Og jeg mener at dette er en typisk kjole som folk absolutt kan bruke når de er oppi tredveåra som fresher opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, her kom det litt ulike tilbakemeldinger! Jeg er 35 år, og kanskje litt typete? Har MANGE klær, og sikkert 20 kjoler. Bruker alle klærne mine, har en jobb som gjør at jeg må ha litt forskjellig å velge i, og tenkte at denne kjolen kunne være en jobb-kjole ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snittet er dritbra, samme med kvaliteten i stoffet, det faller fint. Fargene må man virkelig kle for å kunne bruke da... Jeg er rimelig klassisk selv, men synes kjolen var typete og kul og kunne fint brukt den på jobb selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok altfor kjedelig i stilen til å bruke noe sånt, litt for tjukk også, men er du typen til det så handle i vei.

 

Deilig med mennesker som "spriter opp" litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke den, kjøpte en annen på Noa Noa i dag. Er generelt litt skeptisk til kjoler fra MH, blir lett slik at alle har den, og så får man kommentarer på at man går med "HM-kjolen". Veldig fornøyd med kjolen fra Noa Noa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger kjolen! (Selv om du ikke kjøpte den;-)) Syns den er knalltøff, og har en fantastisk fin fasong. Jeg er ganske smal i livet så jeg kler best kjoler med innsving:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, kanskje jeg må kjøpe den likevel! Skader jo ikke med en kjole ekstra :D

Monajenten! Fikk du et barn i 2002? Mener å huske at vi begge var veldig aktive å BIM da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...