Gå til innhold

Skulle gjerne hatt en hel ulldress i str: 116,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, da har ikke Stormberg lenger.

 

Mulig det er regnbueull den fra Janus kalles, det har vært flere sånne i hus her, og de har fungert helt utmerket. Har vært brukt utenpå et tynt lag av ull som har vært innerst mot kroppen, og så har det vært dress utenpå ulldressen. Aldri hørt noe om å være kald.

 

Nå bruker frøkna her i huset sin Janus-dress som kosedress. Litt kort, både i ermer og bein nå, men når man bare har ei truse under, så holder den. ;-)

 

Hvorfor noe tjukkere enn denne dressen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre; Hvorfor vil du ha hel dress? Min 5-åring nektet å ha den på seg i barnehagen i vinter fordi han måtte kle av seg så mye når han måtte tisse...både ytterdress og innerdress. Glidelåsen på ulldressen stoppet så høyt oppe at det ikke gikk å tisse uten å ta den helt av. Men Janus har ihvertfall så store ulldresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vi har behov for noe tykkere rett og slett. Går i naturbhg i et av de nordligste fylkene så her er det kaldt og vi har god erfaring med disse. Hadde den i regnbueull når barnet var mindre men da var heller ikke utetiden så lenge. I tillegg er barnet atopiker så ull innerst mot kroppen er ikke aktuelt her.

 

På de kaldeste dagene brukes hjemmestrikket men jeg vil gjerne ha en slik dress og syns jo det er en smule idiotisk at jeg må forklare hvorfor?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...